Vandaag gefietst in 2007?
Gisteren wel in de regen 2 uur rond gekart richting Groesbekistan .Erg nat maar wel voldaan en vandaag kijk ik naar buiten en zie de zon ( ik kijk door de raam van mijn werkplaats ) het zij zo vette pech voor de kabouter???!!!
cornelli racing cycles Uden
Vandaag de eerste clubrit , 53 km , gereden. Stiekem 50 minuten warm gereden , 23 km en erna met 3 man 2 anderen naar huis gereden en zo ook weer extra km's gereden . Totaal 89 km in 3u en 15min. Het was een rondje om Helmond heen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
intersantos
- Forum-lid
Rondje: Liemers -Duitsland - Rijk van Nijmegen 119 km 3u.58m 29.8 km/u gem. HF 137 gem. Eerst vrij dichte mist om 10.00u zonnetje Heeeerlijk!! Wel ekkes wennen zo'n lange rit, beentje voel stram nu..
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Venray-Gennep-Milsbeek-Groesbeek-Berg en Dal(met klim Tivoli)-Nijmegen-Overasselt-Grave-Mill-Wanroy-St Anthonis-Venray: 115 km en op het laatst was het pittig door de fikse tegenwind.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Ontwakingstocht vanuit 3Bergen 100 km, eindelijk weer eens weer een keer droog, en dat was te merken. Heel druk veel deelnemers.Lekker gereden, oostenwind was in het open veld bij Barneveld nog wel stevig en ook de Amerongse berg op 75 km was zo vroeg in het seizoen nog een aardige hindernis.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
fitseflitser
- Forum-lid
3 keer nat geregend in 30 km. Toen was ik het zat en was ik koud. En nu schijnt al een uur lang de zon..... Volgende keer ben ik dapperder en laat de regen niet winnen.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Quoten: Origineel geplaatst door Waterman op 05 Maart 2007
van fietsen komt niet veel meer terecht sinds ik ( gelukkig ) een baan heb. Zal het weekeinds alleen en e.v op een woensdag ( kortere werkdag ) kunnen rijden. Maarja, werk hebben is belangrijker.
Hey Guido proficiat met je nieuwe baan en ja werk is belangrijker nu kin je tenminste weer een beetje meer doen vanwege de betere financieen.En minder pangspien he???
Oja by the way ik ben wel een beetje nieuwsgierig wat je nu doet
van fietsen komt niet veel meer terecht sinds ik ( gelukkig ) een baan heb. Zal het weekeinds alleen en e.v op een woensdag ( kortere werkdag ) kunnen rijden. Maarja, werk hebben is belangrijker.
Hey Guido proficiat met je nieuwe baan en ja werk is belangrijker nu kin je tenminste weer een beetje meer doen vanwege de betere financieen.En minder pangspien he???
Oja by the way ik ben wel een beetje nieuwsgierig wat je nu doet
cornelli racing cycles Uden