Je moet dit soort ritten denk ik ook niet te vaak organiseren. De charme zit hem wat mij betreft in het bijzondere karakter van de tocht. Het is iets unieks. Als je dat bij wijze van spreken om de twee weken gaat doen dan is het speciale er al snel vanaf.
l\'Eroica: 5 oktober 2008
-
bottecchia
- Forum-lid
@Bottecchia; heb je gelijk in. Heb er ook zeker geen behoefte aan om dit om de twee weken te doen.
Het was echter zo leuk dat, zoals ik al zei, het smaakt naar meer...
Het was echter zo leuk dat, zoals ik al zei, het smaakt naar meer...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
-
bottecchia
- Forum-lid
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Heb dat gevoel ook wel eens gehad met ritten waar ik erg veel lol aan heb beleefd. En gezien de voorbereiding, de zwaarte van de tocht en het unieke karakter zal dat gevoel bij L'Eroica waarchijnlijk nog veel sterker zijn.
[quote="wielerplaza.nl"]Mijn Gios Torino staat te koop: http://link.marktplaats.nl/201545970
Wielerplaza, afdeling Houten[/quote]
Vlgns mij is ie met het huidige bod al verkocht en de bieder is em meer dan waard denk ik:d
Wielerplaza, afdeling Houten[/quote]
Vlgns mij is ie met het huidige bod al verkocht en de bieder is em meer dan waard denk ik:d
Leuk verslag! De 1e en de 3e foto zijn gemaakt de ochtend na l'eroica. Toen wij met de auto wegreden naar het vliegveld, waren deze jongens bezig nog wat foto's te maken op een stukje 'strade bianche' naast ons hotel. Groot gelijk, want tijdens de tocht zelf heb je daar bijna geen tijd voor, heb je in ieder geval toch mooie foto's. Ongelooflijk dat ze dit volbracht hebben op dergelijke fietsen, echt razend knap!!!
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Prachtig die Britten. Is 1 van die mannen niet die kerel die toen voor de BBC in een paar maanden rond de wereld is gefietst?
Mannen met stijl, dat is wel duidelijk. En nog smaak ook, Audioslave met I am the Highway als achtergrondmuzak in het youtube-filmpje. Prachtig.
Mannen met stijl, dat is wel duidelijk. En nog smaak ook, Audioslave met I am the Highway als achtergrondmuzak in het youtube-filmpje. Prachtig.
Via via kreeg ik een leuk Italiaans artikel over l'Eroica te lezen. Aangezien ik een nerd ben heb ik de verschillende scans gemerged tot een PDF-je. Deze is te downloaden: 2008-10-05_l_eroica.pdf (5,2 MB).