Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Oortjes vanaf 2010 verboden.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 mar 2011 23:20

Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 12 mar 2011 23:31

In het kader van de veiligheid is het sowieso zinnig om berichten te standaardiseren, net zoals in de scheepvaart (IMO). Als voorwaarde om een licentie te verkrijgen moet een renner eerst een examen afleggen, anders kan hij het schudden. Alle renners vinden de veiligheid zó belangrijk dat ik niet de minste tegenstand tegen deze regel verwacht...

:)

lavsson
Forum-lid

lavsson 12 mar 2011 23:48

Amclassic-fan schreef:Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.

Mocht dat inderdaad een probleem zijn, dan zorg je er natuurlijk voor dat de jury-berichten in een voorkeurstaal in je oortje komen (engels, frans, italiaans en spaans ofzo).

campasuper
Forum-lid

campasuper 13 mar 2011 09:07

Amclassic-fan schreef:Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.

Lijkt een beetje op: ik wil piloot worden en ik heb geen zin om Engels te leren ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 13 mar 2011 10:22

campa=super schreef:

Lijkt een beetje op: ik wil piloot worden en ik heb geen zin om Engels te leren ...

Ik ben eruit.... we hebben de campa shimano discussie niet meer nodig!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

nieuweling
Forum-lid

nieuweling 13 mar 2011 13:17

ik ben toch gewoon van mening dat oortjes de koers mooier maken, kijk bv naar de gezamenlijke aanval van FDJ .

lavsson
Forum-lid

lavsson 13 mar 2011 16:54

campa=super schreef:

Vergeet niet dat je met domme en ongeschoolde mensen te maken hebt. Dat is natuurlijk bij voetbal net zo (die doorgaans redelijk hun vreemde talen spreken), maar die gaan wonen in het land van hun club. Dat zie ik Luis Leon nog niet doen.

stefan
Forum-lid

stefan 17 mar 2011 15:25

Ploegen gaan de ronde van Peking boycotten als de UCI vasthoudt aan het verbod.
Link
Hebben de ploegen tenminste een reden om niet naar China te gaan. Ik denk dat er nog maar weinig zin hebben om in oktober daar naar toe te gaan.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 17 mar 2011 19:32

Lavsson schreef:
Vergeet niet dat je met domme en ongeschoolde mensen te maken hebt.

Ik heb nog een goede tip voor je:
Afbeelding
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 17 mar 2011 20:44

Daniel1975 schreef:
Lavsson schreef:
Vergeet niet dat je met domme en ongeschoolde mensen te maken hebt.

Ik heb nog een goede tip voor je:
Afbeelding

+1 vond het ook geen fijne opmerking.
No pain no gain, no guts no glory!

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 17 mar 2011 21:31

Stefan schreef:Ploegen gaan de ronde van Peking boycotten als de UCI vasthoudt aan het verbod.
Link
Hebben de ploegen tenminste een reden om niet naar China te gaan. Ik denk dat er nog maar weinig zin hebben om in oktober daar naar toe te gaan.

zonde hoor, dat is de koers van het seizoen, de carriere vd renners valt of staat bij deze ronde
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 17 mar 2011 22:28

De ronde van China boycotten is geen statement.

Milaan San Rem boycotten, dan ben je een vent! En dan gewoon alle 18 protour teams. Geen oortjes meer == niet koersen. Dat is pas een statement.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie