Oortjes vanaf 2010 verboden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
In het kader van de veiligheid is het sowieso zinnig om berichten te standaardiseren, net zoals in de scheepvaart (IMO). Als voorwaarde om een licentie te verkrijgen moet een renner eerst een examen afleggen, anders kan hij het schudden. Alle renners vinden de veiligheid zó belangrijk dat ik niet de minste tegenstand tegen deze regel verwacht...

Amclassic-fan schreef:Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.
Mocht dat inderdaad een probleem zijn, dan zorg je er natuurlijk voor dat de jury-berichten in een voorkeurstaal in je oortje komen (engels, frans, italiaans en spaans ofzo).
-
campasuper
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.
Lijkt een beetje op: ik wil piloot worden en ik heb geen zin om Engels te leren ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- superrose
- Forum-lid
- Contact
campa=super schreef:Amclassic-fan schreef:Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.
Lijkt een beetje op: ik wil piloot worden en ik heb geen zin om Engels te leren ...
Ik ben eruit.... we hebben de campa shimano discussie niet meer nodig!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
nieuweling
- Forum-lid
ik ben toch gewoon van mening dat oortjes de koers mooier maken, kijk bv naar de gezamenlijke aanval van FDJ .
campa=super schreef:Amclassic-fan schreef:Wel of geen non-argument, het is gewoon de praktijk. Er zijn een paar internationale ploegen waar Engels de hoofdtaal is, maar bij de Spaanse ploegen wordt er gewoon Spaans gesproken. In Italië en Frankrijk net zo.
Vergeet niet dat je met domme en ongeschoolde mensen te maken hebt. Dat is natuurlijk bij voetbal net zo (die doorgaans redelijk hun vreemde talen spreken), maar die gaan wonen in het land van hun club. Dat zie ik Luis Leon nog niet doen.
Ploegen gaan de ronde van Peking boycotten als de UCI vasthoudt aan het verbod.
Link
Hebben de ploegen tenminste een reden om niet naar China te gaan. Ik denk dat er nog maar weinig zin hebben om in oktober daar naar toe te gaan.
Link
Hebben de ploegen tenminste een reden om niet naar China te gaan. Ik denk dat er nog maar weinig zin hebben om in oktober daar naar toe te gaan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lavsson schreef:
Vergeet niet dat je met domme en ongeschoolde mensen te maken hebt.
Ik heb nog een goede tip voor je:

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Stefan schreef:Ploegen gaan de ronde van Peking boycotten als de UCI vasthoudt aan het verbod.
Link
zonde hoor, dat is de koers van het seizoen, de carriere vd renners valt of staat bij deze ronde
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
De ronde van China boycotten is geen statement.
Milaan San Rem boycotten, dan ben je een vent! En dan gewoon alle 18 protour teams. Geen oortjes meer == niet koersen. Dat is pas een statement.
Milaan San Rem boycotten, dan ben je een vent! En dan gewoon alle 18 protour teams. Geen oortjes meer == niet koersen. Dat is pas een statement.
Live fast; die young. mijn blog