Eindelijk, hij kent zijn plaats weer!daniel1975 schreef: ↑23 mei 2025 17:26 Ben bang dat ik weet wie er 2e is zonder de koers te hebben gezien…..

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Eindelijk, hij kent zijn plaats weer!daniel1975 schreef: ↑23 mei 2025 17:26 Ben bang dat ik weet wie er 2e is zonder de koers te hebben gezien…..
Heel veel respect heb ik hoor, en het is een topper. Maar mag ik ook het komische van telkens die 2de plaats in zien?
Maar daar heeft VDP al wel een hele grote ommekeer in gemaakt toch?!Ses huit podiums sur le Tour de France lui laisseront un drôle d'héritage : Raymond Poulidor a engendré malgré lui l'expression "être un Poulidor", celui qui est condamné à ne jamais terminer à la première place.
Poulidor heeft gewoon ook erg veel gewonnen, ander kaliber dan VanAert hoor.ottorongo2 schreef: ↑23 mei 2025 20:32 Pulidor hebben ze toch ook niet uitgelachen met zijn vele tweede plaatsen, er werd wel naar verwezen met het nodige respect. ............
Van mij mag je alles hoor,