Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Spier in kuit beschadigd

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 08 jul 2023 23:35

Dat moet dan ook een zeer zware periode geweest zijn U (en haar) en ik kan me uw situatie dan ook volledig (voor zover dat gaat)inleven.En het doet me weer pijn omdat ik ongeveer dezelfde situatie (maar toch andere meegemaakt te hebben.(mijn oudste dochter) reken u rijk dat ze er nog is want het had . R..ook anders kunnen verlopen. prijs u voorzichtig gelukkig met de evaluasie. Veel sterkte en steun mekaar.

pino
Forum-lid
Berichten: 3469
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 09 jul 2023 14:42

Heel heftig! Prachtige reden voor een huwelijk/feest als het wat beter gaat. Geniet van ieder moment.
Niet zijken maar reiden !

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2182
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 09 jul 2023 15:51

pino schreef: 09 jul 2023 14:42 Heel heftig! Prachtige reden voor een huwelijk/feest als het wat beter gaat. Geniet van ieder moment.
Heftig was het zeker :( ik kan er nu wat beter mee omgaan.
En feest is pas ergens in het voorjaar, zijn nu druk met plannen maken. Over drie maanden is het burgerlijk huwelijk, dan is het verplichte deel alvast klaar. Is ook minder aan te organiseren, stadhuis met de naaste familie en vrienden, daarna ergens hapje/drankje en iedereen naar huis. In het voorjaar kerkelijk huwelijk en daarna feestje. Dat is de folklore in ons katholieke zuiden.
Dogma F

Plaats reactie