Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Peter Sagan - nieuw (top)talent?

jules_msk
Forum-lid

jules_msk 10 apr 2013 15:49

Haha heerlijk!
Jammer dat hij haar niet op de mond heeft gekust bij het geven van de bloemen... ;-)
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 10 apr 2013 16:04

jules_msk schreef:Grappig om de eerste posts in dit topic te lezen. Iedereen was nogal sceptisch over Sagan.
Maar hij heeft nu toch wel bewezen dat het allemaal geen "geluk" was.
Ik geniet van iedere koers waar hij in mee rijdt. Niet te lui of te laf om zelf te fietsen (kan Voeckler nog wat van leren) en beresterk! En het is heerlijk als hij op zijn achterwiel over de finish komt... Laat die oude garde maar klagen.
Sagan is precies wat het wielrennen nodig heeft na de afgelopen maanden !!
Snap niet zo goed wat Voeckler er van leren moet. Hij koerst altijd. Eerder te veel als te weinig.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 apr 2013 16:24

+1 Voeckler koerst altijd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

rooi1977
Forum-lid

rooi1977 10 apr 2013 16:26

wedden dat die 2 het nu met elkaar doen :)

jules_msk
Forum-lid

jules_msk 10 apr 2013 16:38

dickygiovanni schreef:Snap niet zo goed wat Voeckler er van leren moet. Hij koerst altijd. Eerder te veel als te weinig.
Ben ik het niet mee eens na de tour van 2011 (of 2012?). Kan ook een bevooroordeelde mening zijn omdat ik gewoon niet zo een fan ben van hem... :?
Anyway, on-topic blijf ik erbij dat Sagan een grote meerwaarde is voor het wielrennen!
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 10 apr 2013 16:44

jules_msk schreef:Grappig om de eerste posts in dit topic te lezen. Iedereen was nogal sceptisch over Sagan.
Maar hij heeft nu toch wel bewezen dat het allemaal geen "geluk" was.
Ik geniet van iedere koers waar hij in mee rijdt. Niet te lui of te laf om zelf te fietsen (kan Voeckler nog wat van leren) en beresterk! En het is heerlijk als hij op zijn achterwiel over de finish komt... Laat die oude garde maar klagen.
Sagan is precies wat het wielrennen nodig heeft na de afgelopen maanden !!
Ik zie het verband wat jij trekt eigenlijk niet zo goed. In welk opzicht heeft hij het sceptische uit de eerste posts in dit topic dan weten te weerleggen? Waar waren ze volgens jou sceptisch over? Volgens mij over het al dan niet dopingvrij zijn van Sagan en de afgelopen weken is naar mijn weten niets gebeurd dat bewijst dat hij schoon is.

Overigens, heb je buiten de Tour überhaupt wel eens naar een koers gekeken waar Voeckler aan meedeed? Zoals vorig jaar de Brabantse Pijl? Zo ja, hoe kun je dan met droge ogen beweren dat Voeckler niet koerst?
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 10 apr 2013 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 10 apr 2013 18:27

Brabantse pijl vorig jaar was een sterk staaltje, toen maakte hij het tenminste ook eens af. Vele malen vaker werd zijn druistige aanvalsdrift zijn valkuil.. Dat je zijn uitstraling niet zo waarderen kunt oke ( zelf geen last van, moet altijd wel lachen om die clown)

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 10 apr 2013 20:56

Nog even wat bewegende beelden...

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/v_ ... je_bloemen" onclick="window.open(this.href);return false;

dario
Forum-lid

dario 10 apr 2013 22:38

timo2.0 schreef: Ik zie het verband wat jij trekt eigenlijk niet zo goed. In welk opzicht heeft hij het sceptische uit de eerste posts in dit topic dan weten te weerleggen? Waar waren ze volgens jou sceptisch over? Volgens mij over het al dan niet dopingvrij zijn van Sagan en de afgelopen weken is naar mijn weten niets gebeurd dat bewijst dat hij schoon is.
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is er deze weken iets gebeurd dat bewijst dat hij niet schoon is?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

teamorange
Forum-lid

teamorange 11 apr 2013 10:13

rooi1977 schreef:wedden dat die 2 het nu met elkaar doen :)
die drie zal je bedoelen... :oops:
Afbeelding
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 11 apr 2013 10:26

dario schreef:
timo2.0 schreef: Ik zie het verband wat jij trekt eigenlijk niet zo goed. In welk opzicht heeft hij het sceptische uit de eerste posts in dit topic dan weten te weerleggen? Waar waren ze volgens jou sceptisch over? Volgens mij over het al dan niet dopingvrij zijn van Sagan en de afgelopen weken is naar mijn weten niets gebeurd dat bewijst dat hij schoon is.
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is er deze weken iets gebeurd dat bewijst dat hij niet schoon is?
Nee, maar ook niet dat het wel schoon is. En aangezien de sceptische eerste reacties waarover jules_msk het heeft daarover gingen snap ik niet wat Sagan in zijn ogen heeft weten te weerleggen.

En voordat iedereen meteen weer naar mij begint te wijzen, dat gaat over deze reacties:
mrcoffee schreef:De uitslagen liegen er niet om maar: Ik geloof niet in sprookjes..... Meestal blijkt dit een luchtkasteel.
fwr schreef:Ben normaal helemaal niet skeptisch als het over coureurs gaat die opvallend goed presteren, maar ik vind dit zodanig opvallen dat ik toch vrees ...
vinokourov schreef:Sagan is een toptalent, maar dit gaat er toch wel redelijk over.. Tijd zal raad brengen zeker ?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 apr 2013 10:48

Maar ja bewijzen dat je schoon bent kan je sowieso niet...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie