Jammer dat hij haar niet op de mond heeft gekust bij het geven van de bloemen...

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Snap niet zo goed wat Voeckler er van leren moet. Hij koerst altijd. Eerder te veel als te weinig.jules_msk schreef:Grappig om de eerste posts in dit topic te lezen. Iedereen was nogal sceptisch over Sagan.
Maar hij heeft nu toch wel bewezen dat het allemaal geen "geluk" was.
Ik geniet van iedere koers waar hij in mee rijdt. Niet te lui of te laf om zelf te fietsen (kan Voeckler nog wat van leren) en beresterk! En het is heerlijk als hij op zijn achterwiel over de finish komt... Laat die oude garde maar klagen.
Sagan is precies wat het wielrennen nodig heeft na de afgelopen maanden !!
Ben ik het niet mee eens na de tour van 2011 (of 2012?). Kan ook een bevooroordeelde mening zijn omdat ik gewoon niet zo een fan ben van hem...dickygiovanni schreef:Snap niet zo goed wat Voeckler er van leren moet. Hij koerst altijd. Eerder te veel als te weinig.
Ik zie het verband wat jij trekt eigenlijk niet zo goed. In welk opzicht heeft hij het sceptische uit de eerste posts in dit topic dan weten te weerleggen? Waar waren ze volgens jou sceptisch over? Volgens mij over het al dan niet dopingvrij zijn van Sagan en de afgelopen weken is naar mijn weten niets gebeurd dat bewijst dat hij schoon is.jules_msk schreef:Grappig om de eerste posts in dit topic te lezen. Iedereen was nogal sceptisch over Sagan.
Maar hij heeft nu toch wel bewezen dat het allemaal geen "geluk" was.
Ik geniet van iedere koers waar hij in mee rijdt. Niet te lui of te laf om zelf te fietsen (kan Voeckler nog wat van leren) en beresterk! En het is heerlijk als hij op zijn achterwiel over de finish komt... Laat die oude garde maar klagen.
Sagan is precies wat het wielrennen nodig heeft na de afgelopen maanden !!
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is er deze weken iets gebeurd dat bewijst dat hij niet schoon is?timo2.0 schreef: Ik zie het verband wat jij trekt eigenlijk niet zo goed. In welk opzicht heeft hij het sceptische uit de eerste posts in dit topic dan weten te weerleggen? Waar waren ze volgens jou sceptisch over? Volgens mij over het al dan niet dopingvrij zijn van Sagan en de afgelopen weken is naar mijn weten niets gebeurd dat bewijst dat hij schoon is.
die drie zal je bedoelen...rooi1977 schreef:wedden dat die 2 het nu met elkaar doen
Nee, maar ook niet dat het wel schoon is. En aangezien de sceptische eerste reacties waarover jules_msk het heeft daarover gingen snap ik niet wat Sagan in zijn ogen heeft weten te weerleggen.dario schreef:Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is er deze weken iets gebeurd dat bewijst dat hij niet schoon is?timo2.0 schreef: Ik zie het verband wat jij trekt eigenlijk niet zo goed. In welk opzicht heeft hij het sceptische uit de eerste posts in dit topic dan weten te weerleggen? Waar waren ze volgens jou sceptisch over? Volgens mij over het al dan niet dopingvrij zijn van Sagan en de afgelopen weken is naar mijn weten niets gebeurd dat bewijst dat hij schoon is.
mrcoffee schreef:De uitslagen liegen er niet om maar: Ik geloof niet in sprookjes..... Meestal blijkt dit een luchtkasteel.
fwr schreef:Ben normaal helemaal niet skeptisch als het over coureurs gaat die opvallend goed presteren, maar ik vind dit zodanig opvallen dat ik toch vrees ...
vinokourov schreef:Sagan is een toptalent, maar dit gaat er toch wel redelijk over.. Tijd zal raad brengen zeker ?