Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Enorm veel lek

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5910
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 22 mar 2022 18:26

Niet om het een of ander maar dat lijkt mij nou juist het gevolg van de scherpe rand van de carbonvelg, maar ik kan het mis hebben natuurlijk. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16128
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 mar 2022 20:47

justinp schreef: 22 mar 2022 16:32 .....Helaas heb ik de banden gekocht by Hibike uit duitsland, die niet echt bekend staat om zijn fantastische service, dus het is nog maar de vraag of ik wat terug ga krijgen. Wilde ze wat goedkoper krijgen, betaal ik nu uiteindelijk toch de prijs voor denk ik.. :dislike:
En wat hebben ze bij Hibike gezegd?
I know myself like no one else
Nothing to defend

justinp
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jul 2010 21:58

justinp 23 mar 2022 09:59

Het zou natuurlijk kunnen dat het door de velgrand komt, maar de scheuren lijken niet op de plaats te zitten waar de band de velg raakt. De scheuren zit daar iets boven, op de plaats waar de skinwall zit vastgeplakt op de rest van de band. De banden zijn ook altijd op spanning geweest en hebben de velgranden waarschijnlijk niet geraakt. Ik hoop dat Hibike mij hierin tegemoet gaat komen, maar tot op heden heb ik helaas nog niks gehoord van Hibike.

Plaats reactie