Nederland - Denemarken
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Rene"][quote="Daniel1975"]Ik vind het idioot; NL speelt een poulewedstrijdje en ik kan vanmiddag mijn werk niet doen. Heel veel bedrijven doen niks vanmiddag.
22 juli neem ik ook geen vrije middag, laat ik de telefoon gewoon rinkelen en ga ik met bier en chips naar de etappe naar de Tourmalet kijken.
Oja, en paar dagen daarvoor doe ik dat ook bij de rit naar Ax3Domaines.
[/quote]
Aaaachhhh arme ziel....
Als je sportfanaat bent van welke sport dan ook ( waar Nederlanders aan deelnemen ) op TV - of dat nu hockey - zwemmen- vollybal- wielrennen - is , wel dan mag van mij het land lam gelegd worden !!
Met die instelling van jou worden we nooit wereld kampioen - en kunnen we nooit uitblinken / exelleren in welke sport dan ook omdat er altijd iets belangrijkers zou zijn zoals eigen belang.
[/quote]
Nu trek je het wel enorm uit zijn verband hoor Rene.
En WE worden geen wereldkampioen, dat doen nog altijd de sporters. En vervolgens hebben ZIJ verloren
22 juli neem ik ook geen vrije middag, laat ik de telefoon gewoon rinkelen en ga ik met bier en chips naar de etappe naar de Tourmalet kijken.
Oja, en paar dagen daarvoor doe ik dat ook bij de rit naar Ax3Domaines.
[/quote]
Aaaachhhh arme ziel....
Als je sportfanaat bent van welke sport dan ook ( waar Nederlanders aan deelnemen ) op TV - of dat nu hockey - zwemmen- vollybal- wielrennen - is , wel dan mag van mij het land lam gelegd worden !!
Met die instelling van jou worden we nooit wereld kampioen - en kunnen we nooit uitblinken / exelleren in welke sport dan ook omdat er altijd iets belangrijkers zou zijn zoals eigen belang.
Nu trek je het wel enorm uit zijn verband hoor Rene.
En WE worden geen wereldkampioen, dat doen nog altijd de sporters. En vervolgens hebben ZIJ verloren
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="Diederikje"][quote="Peter1981"]Ik ga straks lekker fietsen dat vind ik een beter plan
[/quote]
heb je iig de weg voor jezelf!
[/quote]
Das juist de insteek
Nu even omkleden bidon vullen en dan over een paar minuten lekker de weg op.
heb je iig de weg voor jezelf!
[/quote]
Das juist de insteek
Nu even omkleden bidon vullen en dan over een paar minuten lekker de weg op.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Helemaal goed.....
[quote="Bongo"]de eerste 3 punten zijn binnnen...zaterdag nog effe een winst en we zijn een ronde verder...[/quote]
Dat hebben we wel meer gehoord. Op het EK2000 gingen jullie ook wel "gewoon effe die finale halen": nou, mooi niet!
Maar goed, zolang Brazilië (of Frankrijk, maar die vrees lijkt me ongegrond) maar geen wereldkampioen wordt, ben ik al tevreden.
Dat hebben we wel meer gehoord. Op het EK2000 gingen jullie ook wel "gewoon effe die finale halen": nou, mooi niet!
Maar goed, zolang Brazilië (of Frankrijk, maar die vrees lijkt me ongegrond) maar geen wereldkampioen wordt, ben ik al tevreden.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)