Stelletje zwakzinnigen. Ze kunnen sinds maart al geen kabinet formeren maar dan wel met zoiets naar buiten komen.
Ik had het al lang gehad met politiek en nu weet ik weer waarom.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik vraag me dan toch echt af, als je eerst aanvoert dat de hoge stang het probleem is want lastig afstappen. Hebben ze dan ooit wel een ATB in het eggie gezien?Eerder vandaag bracht VVN het advies uit om álle herenfietsen in de ban te doen. De organisatie had een Zweeds onderzoek over de negatieve gevolgen van herenfietsen te ruim geïnterpreteerd. Dat ging alleen over mountainbikes en racefietsen.

Nadat de onderhandeling die het meest progressieve kabinet ooit hadden kunnen opleveren zijn mislukt gaan we nu terug naar de jaren 50 van de vorige eeuw. Meneer Pechtold laat het allemaal maar gebeuren, zolang hij maar op het pluche belandt. Nu maar hopen dat al deze idioterie nog een hoop geld extra voor het onderwijs gaat opleveren, Dan pluk ik er misschien ook nog een graantje van mee...Zorro schreef: ↑16 aug 2017 17:41 Hopla. Komkommertijd met wel een hele grote K danWilhelmus verplichte kost als Rutte III er komt
Stelletje zwakzinnigen. Ze kunnen sinds maart al geen kabinet formeren maar dan wel met zoiets naar buiten komen.
Nee bij mij ook niet. De eerste en enige keer dat ik ooit door mijn moeder naar school ben gebracht was de allereerste keer dat ik naar de kleuterschool ging. Daarna liep ik er zelf naar toe. Ik leef nog steeds.marcvmegroot schreef: ↑16 aug 2017 16:42 Met mij is nooit iemand naar school meegereden.( 50 jaar geleden),
Laten ze liever eens wat gaan doen aan al het fijnstof in de lucht en het gesjoemel met etenswaren. Daar gaan meer mensen aan dood dan een stang op een fiets of het Wilhelmus niet kennen.Zorro schreef: ↑16 aug 2017 17:41 Hopla. Komkommertijd met wel een hele grote K danWilhelmus verplichte kost als Rutte III er komt