Holdsworth Competition
Planet X biedt ook wel eens wat van Holdsworth aan en er wordt daarom wat op neergekeken, er is een associatie van huismerk van P X......
Ik had ook geen idee dat Holdsworth meer is dan een door het verre oosten opgekochte naam maar dat blijkt dus toch zo te zijn.
Snobisme is de reezviedzwereld niet vreemd (ook vroeger niet trouwens)
Edit: even gekeken wat het kost en 1000 UKP is bepaald niet exorbitant, zal toch in Taiwan gelast zijn....
Ik had ook geen idee dat Holdsworth meer is dan een door het verre oosten opgekochte naam maar dat blijkt dus toch zo te zijn.
Snobisme is de reezviedzwereld niet vreemd (ook vroeger niet trouwens)
Edit: even gekeken wat het kost en 1000 UKP is bepaald niet exorbitant, zal toch in Taiwan gelast zijn....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid HC
Kan ook in Engeland door een Pool!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Van de site van Holdsworth:rene schreef: ↑12 jul 2017 15:44Tuurlijk : Jeagger - Baum - Rodriguez - Festka - Rikulau , maar daar hangt een iets ander prijskaartje aan. Trouwens maakt Holdsworth gewoon eigen stalen frames en niet speciaal voor Planet X - dus het denigrerende dat het een planet x frame is klopt geen kut van.
https://www.holdsworth-bikes.co.uk
Het is gewoon een mooi gelast Columbus Spirit frame - net zoals de Jaegher Interceptor & Rikulau Royal - met een quote van Royal : Spirit is the top of the line chromoly steel tubeset by Columbus – the Niobium series. Spirit enjoys the same prestige as Reynolds 853 in the highest level steel frame market.
Dave Loughran is de man achter Planet X....After some uncertainty, the brand was acquired by Dave Loughran. Loughran, a self-confessed bike obsessed entrepreneur, has pushed to recapture the Holdsworth approach. Reigniting the brand's passion with the design skills of Jamie Burrow and ensuring it’s longevity well into the 21st century.
Maakt verder niet uit dat het een Planet X fiets is, het ih gewoon een prima frame voor de helft tot een derde van wat je er elders voor betaald.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach joh, Lamborghini behoort ook tot de VAG-groep 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Vandaag een zo goed als nieuwe Record 2014 groep opgehaald en de montage gedaan. Helaas is de crank 175mm , dus dat wordt iets aanpassen op de zadelhoogte. Crank en derailleur wieltjes hebben een update met C-Bear Lagers. Remmen zijn Super Record en dual pivot - zowel voor als achter. Nu nog stuurlint wikkelen - en pedalen monteren en dan is het tijd voor een proefrit.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Erg fraai !!
-
- Forum-lid
Netjes
Giant TCR Advanced 1
-
- Forum-lid
Super !!
Ben wel ERG benieuwd naar je rijervaringen, gewicht e.d, ?
Vandaag de eerste rit na de afmontage ( stuurlint + schakelkabels netter ) van vanmorgen gedaan. Fiets ook gewogen en rijklaar 7,5 Kg incl. bidonhouders/pedalen /Garmin mount.MonkeyRider schreef: ↑17 jul 2017 21:55 Super !!
105 Kilometers langs Ooster - en Westerschelde. Ook het Veerse meer nog gezien , en wat een heerlijke fiets. Niet zo hard als de Foil en toch wel iets meer comfort - maar toch wel degelijk en stijf. Geen mankementen waar kunnen nemen - remmen en schakelen perfect - geen speling op balhoofd /crank of wat dan ook. In 1 keer perfect afgesteld en ik moet zeggen van de 175mm crank #ikmerkergeenreetvan.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless