Precies , dit soort evenementen juist massaal zwart rijden zodat ze zo vlug mogelijk weer verdwijnen.ypuh schreef:Voor zo'n tochtje bijvoorbeeld €29 betalen is toch van de zotte?
http://www.stoneride.nl/inschrijving/
Typisch voorbeeld van een paar reepjes en wat kraanwater onder de noemer 'topvoorzieningen' om de prijs op te krikken. Je krijgt nog een gratis drankje ook.
Parijs Roubaix Challenge 2017 of toch zelf moment kiezen
-
Quarantanove
- Forum-lid
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Nou ja, zwart rijden vindt ik dan weer een andere discussie. Volgens mij is de stelling hier; teveel betalen of op een later tijdstip met een .GPX rijden. In het geval van deze 'Stone Ride' zou ik zeker voor het laatste kiezen.
Ik wil ook best wel wát betalen, maar alles meer dan €10,- is gewoon winst of wordt uitgegeven aan niet-waarde toevoegende zaken. Waarom zou je betalen voor een band als je toch op de fiets zit?
Ik wil ook best wel wát betalen, maar alles meer dan €10,- is gewoon winst of wordt uitgegeven aan niet-waarde toevoegende zaken. Waarom zou je betalen voor een band als je toch op de fiets zit?
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Aso.Quarantanove schreef:Precies , dit soort evenementen juist massaal zwart rijden zodat ze zo vlug mogelijk weer verdwijnen.ypuh schreef:Voor zo'n tochtje bijvoorbeeld €29 betalen is toch van de zotte?
http://www.stoneride.nl/inschrijving/
Typisch voorbeeld van een paar reepjes en wat kraanwater onder de noemer 'topvoorzieningen' om de prijs op te krikken. Je krijgt nog een gratis drankje ook.
Maak joe woar
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Wat is het voorstel? Terugkomend op jouw vraag: toch zelf een moment kiezen, zou ik zeggen.mensma schreef:Heeft het eerste slachtoffer zich bij deze gemeld?Walter G schreef:Valt best mee, hoor!rene schreef:Alleen qua data iets afpreken hier op het forum is meestal moeilijker dan de tocht zelf.
- jelmerjager
- Forum-lid
Zelf fietsen is prima te doen, helemaal met gps. Maar de tocht van vc-roubaix is een pareltje. Geweldige bevoorrading, super aardige mensen in de organisatie. Zeker duurder dan 5 euro, maar iedere cent waard.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Dit jaar op 4 juni kun je natuurlijk ook de veldtoertocht-editie doen en pak je ook stiekem behoorlijk wat stroken mee, kijk hier
- Eddy Spaghetti
- Forum-lid
Is het Bos dan vrij toegankelijk buiten de georganiseerde tochten? Altijd gedacht dat dit niet het geval was...
- Eddy Spaghetti
- Forum-lid
Forget I asked...Eddy Spaghetti schreef:Is het Bos dan vrij toegankelijk buiten de georganiseerde tochten? Altijd gedacht dat dit niet het geval was...
http://inrng.com/2013/04/roads-to-ride-arenberg/