Vandaag (weer) niet gefietst in 2017
Dit jaar enkel nog maar Tacx voor herstel en stabiliteit helaas. Al 2 keer naar de osteopaat geweest in de afgelopen week vanwege een probleem in m'n nek en een onwelwillende rib. Veel spierpijn, en een vervelende drukpijn achter op m'n schouderblad/rib waar een spier loopt. Hopen dat het komende week iets beter gaat - en anders is de Tacx m'n beste vriend.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
-
Daanbianchi
- Forum-lid
@Rene, is je rib niet 'uit de kom'? Dat heb ik 1,5 jaar geleden gehad. Het duurde een maand voordat de fysio erachter kwam dat ik een bult op mijn rug had. Hij heeft de rib toen gemanipuleerd. Ik werd iedere nacht wakker van de pijn, die ook doortrok naar mijn nek.
-
i-mac
Helaas, ondanks de goede plannen, geen fietsen vandaag. Mijn vrouw zit thuis met een hernia. Op zich geen probleem voor me. Maar de papierwinkel die daar komt bij kijken ... Telkens weer dezelfde papieren moeten laten invullen. Dus nog maar eens de behandelende geneesheer ambeteren om die papieren te laten invullen.
Helaas zijn de geneesheren en -dames zelf ook al drukker met papierwerk / administratie dan met het beter maken van patiënten.
-
i-mac
Idd, merk ik zelf op mijn werk. De patiënt komt binnen, en brengt een karrenvracht aan papieren mee. Voor het werk, voor het ziekenfonds, voor de verzekering, en nog voor wat allemaal. Uren ben je daar mee bezig.havana schreef:Helaas zijn de geneesheren en -dames zelf ook al drukker met papierwerk / administratie dan met het beter maken van patiënten.
Hier begrijp ik niets van. Wat voor papieren moet je daar voor invullen in België?i-mac schreef:Helaas, ondanks de goede plannen, geen fietsen vandaag. Mijn vrouw zit thuis met een hernia. Op zich geen probleem voor me. Maar de papierwinkel die daar komt bij kijken ... Telkens weer dezelfde papieren moeten laten invullen. Dus nog maar eens de behandelende geneesheer ambeteren om die papieren te laten invullen.
Ik heb een hernia, heb de foto's meegekregen nadat ik de rekening betaald heb (Het deel waarvoor ik niet verzekerd ben) en ben daar mee naar de huisarts gegaan. Als er vervolgactie ondernomen zou moeten worden lijkt me dat niet meer dan een afspraak met orthopeed maken? Maar dat is dus in België anders?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon schaatsen kijken dan maar.
Heb toch niets beters te doen, griep :-/
Heb toch niets beters te doen, griep :-/
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hier ook geblesseerd, maar wel voor het goede doel.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oke, ik hap wel even.....
Wat bedoel je precies Havana?
Wat bedoel je precies Havana?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!