Vandaag naar de Albert Heijn geweest in 2017
- thestudent
- Forum-lid HC
Hier was de AH vandaag dicht. Toen moest ik noodgedwongen omrijden naar de hoogvliet. Wel daar kennen ze natuurlijk geen bonuskaart en dat levert aanmerkelijk minder KAHDO's op bij de volgers. En dat desondanks de extra hoogvlietmeters. Dus ook ik loop alweer achter de feiten aan. Geen idee of ik die finishersbahdge deze maand wel ga halen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
TumTumTum..........boodschappengedaanin2017inomhetevenwelkesupermarkt...............(nog) 0
Maar als ik ga zal ik mijn voorwiel uit mijn fiets halen en mee naar binnen nemen om de kilometerteller te laten lopen voor mijn gemiddelde.
Maar als ik ga zal ik mijn voorwiel uit mijn fiets halen en mee naar binnen nemen om de kilometerteller te laten lopen voor mijn gemiddelde.
Veni. Vidi. Fietsie.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gelukkig is mijn AH 365 dagen per jaar open, dus count me in voor 365x
ah wielerkleding is al sinds jaar en dag te koop bij cyclewear.eu, sla je slag!
https://cyclewear.eu/kleding/kleding-se ... eding.html
Misschien mooie clubkleding voor de "Fiets-forum-strava-AH-fietsclub".....? Ik zie het "AH-fiets-forumritje" al voor me 
Moet je niet verklappen, dan gaat het hele premium imago ervan af en het scheelt mij 120 euro winst per shirtjemonsieurpinot schreef:gelukkig is mijn AH 365 dagen per jaar open, dus count me in voor 365x
Maar vooruit, ik verander de voorwaarden. Als je GF hebt gehaald mag je het shirtje bij Cyclewear kopen en zal ik beloven je niet uit lachen als ik je tegenkom.
Campagnolo Ultra Dork
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Even on-topic AUB.
Fietsen?altijd_________________________________________________2x (wat vergeten)
Havana_____________________________________________________1x
Nee_Nee____________________________________________________ 0x
Robbebopper_________________________________________________0x Eindstand[/quote]
Fietsen?altijd_________________________________________________2x (wat vergeten)
Havana_____________________________________________________1x
Nee_Nee____________________________________________________ 0x
Robbebopper_________________________________________________0x Eindstand[/quote]
Maak joe woar
Mijn eerste poging om de Granfondo te halen is jammerlijk mislukt. Was om 5:00 opgestaan en stond om half 6 bij de Appie op de Vismarkt voor de deur maar toen bleek dat ie pas om 8:00 open zou gaan 
Mijn humeur was dermate verpest dat ik toen maar naar huis ben gegaan.
Mijn humeur was dermate verpest dat ik toen maar naar huis ben gegaan.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Sorry, maar ik laat alles bezorgen. Als je snapt wat ik bedoel. De hoepels zijn in de bonus deze week.
P.S.: mijn fiets komt na 4:57 in beeld.
Zoals ik al zei kunnen we thuisbezorgde boodschappen niet heterologeren!!
Ik kan niet volgen? Krijgen jullie spaarpunten bij AH voor fietskledij? (In België is AH sinds enkele maanden samengegaan met Delhaize onder Ahold... mijn vrouw werkt bij Delhaize misschien kan ik er dan wel makkelijker aan geraken?
)
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
Nee @svvander. Dit is gewoon een 'ik verveel me 1 januari dus laat ik eens een gruwelijk stompzinnig/onzinnig topic opstarten' Havana topic.
Ook het FietsCafe heeft in mijn optiek zijn grenzen. Beste post van WalterG tot nu toe.
Ook het FietsCafe heeft in mijn optiek zijn grenzen. Beste post van WalterG tot nu toe.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock