Is SRAM zo slecht dat geen profploeg ermee wilt rijden?xml schreef:is er een ploeg die dan nog met SRAM zal rijden?
Materiaaltransfers voor 2017
Ik denk eerder exclusief voor de proef-ploeg Sky, dus niet voor andere proefploegen.tommeke14 schreef:Dat zal wel meevallen toch? Als consument kun je bij Castelli al letterlijk in alles rijden wat de profteams aanhebben.raven14 schreef:Sky + Castelli, dat klopt. Ik hoorde zelf iets rond exclusiviteit van bepaalde materialen/modellen voor Sky.
Dat kan natuurlijk ook. Voor Castelli wel een goede zet, zo kunnen ze de markt van de Anglosaksische hipsters betredentieky schreef:Ik denk eerder exclusief voor de proef-ploeg Sky, dus niet voor andere proefploegen.tommeke14 schreef:Dat zal wel meevallen toch? Als consument kun je bij Castelli al letterlijk in alles rijden wat de profteams aanhebben.raven14 schreef:Sky + Castelli, dat klopt. Ik hoorde zelf iets rond exclusiviteit van bepaalde materialen/modellen voor Sky.
De meeste Rapha-fans hebben ook wel het nodige Castellispul. Sterker nog, daar begon het meestal mee.
Zal mij verbazen of het de markt voor Castelli daar vergroot. Rapha is toch een eigen merkt voor de Engelsen.
Wel bizar als ze exclusiviteit eisen. Marginal gains in kleding? Zou toch ook raar zijn voor Cannondale-Drapac die al jaren succesvol met Castelli kleding test.
Wel bizar als ze exclusiviteit eisen. Marginal gains in kleding? Zou toch ook raar zijn voor Cannondale-Drapac die al jaren succesvol met Castelli kleding test.
tommeke14 schreef:Het was een klein grapje
Er is ook werkelijk een castelli lijn voor de Angelsaksische hipster!
http://www.chpt3.com/home
o'7o
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Wat zijn TBC wielen?
Maak joe woar
-
Deleted_User
- Forum-lid
linkFietsen?altijd schreef:Wat zijn TBC wielen?