Maar gaat ook dubbel zo lang mee bij goed onderhoud.Ernie C. schreef:Mits echt en zonder frameschade is het een heel erg goede fiets voor dat geld. Ik weet niet genoeg van nepfietsen om te kunnen oordelen maar er is op dit forum wel een topic waar je het kunt vragen.seba schreef:
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... 95505.html
Specialized geeft zelf aan dat 58 geschikt is vanaf 1,83m. Dat wil niet zeggen dat hij voor iedereen met die lengte geschikt is, dat heeft met heel veel lichaamsmaten te maken.
Houdt er ook rekening mee dat b.v. een Campagnolo 11 speed cassette het dubbele kost van een Shimano.
nieuwe fiets
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
De goede ervaringen lees je natuurlijk wat minder maar het feit dat garantie alleen geldt voor de eerste eigenaar geeft niet heel veel vertrouwen. Een ander zadel en cassette krijg je bij een nieuwe ook niet.gene schreef:Ik zie meer slechte dan goede ervaringen met 2de hands fietsen oa gebreken die achteraf pas aan het licht komen. Denk ook aan evt extra kosten bv andere stuurpen, andere vertanding ,ander zadel enz.
Je wil blijkbaar veel fiets voor je geld en binnen jouw budget kan dit perfect. Kijk eens bij Rose(hier kun je gedeeltelijk zelf configureren) en Canyon.
Een Canyon CFSL 9.0 Team verschilt inderdaad nauwelijks qua specificaties en kost maar een beetje meer. Maar als je echt een topframe wilt is 2500 euro gewoon een koopje. De vraag is natuurlijk of iemand het verschil in gewicht en stijfheid daadwerkelijk merkt.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een splinternieuwe Tarmac Sport Met DI2 en nog zovele andere voor geen 2500 Euro nieuw en bij een betrouwbare shop.
Waarom zou je dan nog 2ehands kopen.
Waarom zou je dan nog 2ehands kopen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
[Ernie C schreef .: Een ander zadel en cassette krijg je bij een nieuwe ook niet.
Correctie: bij fm zijn er meestal wel wijzigingen mogelijk. Bij Rose zelfs uitgebreid bv stuurpen, breedte stuur, zadel, cassette, dubbel of compact, cassette, wielen...
Correctie: bij fm zijn er meestal wel wijzigingen mogelijk. Bij Rose zelfs uitgebreid bv stuurpen, breedte stuur, zadel, cassette, dubbel of compact, cassette, wielen...
voldoet aan al mijn eisen :gene schreef:Graag iets meer uitleg na 3 pagina's.
- allround fiets ( vlak, klim,...)
- budgetsgewijs ( kan ik en wil ik betalen voor zo'n fiets)
- bij een vriendelijke FM dicht bij de buurt
- nieuwe fiets ( garantie, juiste maat,...)
- mooie fiets ook nog imo
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het zou best wel eens deze kunnen zijnseba schreef:voldoet aan al mijn eisen :gene schreef:Graag iets meer uitleg na 3 pagina's.
=> Sensa Giulia G2 Project Paint Custom 2016
Welke afmontage heb je gekozen?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het 1ste wat ik gedaan heb terug van vakantie was of mijn fiets nog in huis stondLcsmet schreef:Het zou best wel eens deze kunnen zijnseba schreef:voldoet aan al mijn eisen :gene schreef:Graag iets meer uitleg na 3 pagina's.
=> Sensa Giulia G2 Project Paint Custom 2016
Welke afmontage heb je gekozen?
Waar heb je hem gekocht?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.