Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Jammer. Die kant op had me best eens leuk geleken. Zit echter die gehele periode in de Dolomieten..
- Sha Kokken
- Forum-lid
Leuk! Ik kan beide data in augustus.
@Zorro ik zou je eventueel kunnen oppikken op Amersfoort.
Is dat niet stiekem GelderlandGastheerg schreef:Mooi het gaat leven. Echt een mooi initiatief en Drenthe is geweldig om te fietsen. In mijn ogen de beste fietsprovincie.
Ik ga de datums eens bekijken, is er trouwens ook een slakken groep waar ik in mee kan trappen
Erg aardig aanbod Sha Kokken maar Amersfoort ligt niet op de route Almere-Beilen en zou alleen maar een grote omweg inhouden.Sha Kokken schreef:Leuk! Ik kan beide data in augustus.
Ik ga eens kijken wat ik kan en ga doen.
Je kunt een 29er MTB met dikke 2,25 Inch banden toch wel 'bijbenen'?Martin78 schreef: Ik ga de datums eens bekijken, is er trouwens ook een slakken groep waar ik in mee kan trappen
Tijdens de 2014 MTB Kasseienrit over o.a. Carrefour de L'arbre moest ik o.a. WalterG/Livio Livius/Logo ook wel eens laten gaan en mezelf terug harken.
Ik had dan ook geen ervaring over die grove kasseien (nooit ook maar ergens je ben iets stilhouden of minder druk op die pedalen want de gang krijg er dan nogmaals moeilijk in) en veel minder kilometers in de benen dan zij. Toch was het een geweldige dag voor mij.
Ik denk ook dat de rit als een 'Samen uit, samen thuis' bedoeld is. Samen komen we er wel uit.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Ik zou ook graag meefietsen als dat mag
. Kan waarschijnlijk alle 3 dagen wel en kom dan met de trein vanuit Groningen (of Grijpskerk).
Ben toen ik klein was een keer of 3-4 op vakantie geweest in Spier in een bungalowpark ergens. Geen luxe vakanties maar gewoon heerlijk genoten in eigen land. Het is prachtig fietsen in die omgeving!
Ben toen ik klein was een keer of 3-4 op vakantie geweest in Spier in een bungalowpark ergens. Geen luxe vakanties maar gewoon heerlijk genoten in eigen land. Het is prachtig fietsen in die omgeving!
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Bedoeling is samen uit, samen thuis, in één groep. Als we met meer dan twintig zijn, kunnen we alsnog iets veranderen... Het is niet een wedstrijd, gewoon lekker samen toeren. De keienstroken zijn leuk om eens te doen, maar als je dat niet wilt: er ligt een geasfalteerd fietspad naast.
TumTumTum schreef:Als ik er bij ben is er sowieso een slakkengroep.Martin78 schreef: Ik ga de datums eens bekijken, is er trouwens ook een slakken groep waar ik in mee kan trappen
14 augustus is De Slag om Norg. Als het die dag wordt voor geinteresseerden misschien nog even leuk om te kijken. Doorkomst over een gravelstrook is paar km verwijderen van Van der Valk in Assen.
Dacht dat de start bij Van de Valk in Assen maar dat is dus niet zo. Van Spier even naar Assen fietsen na afloop is misschien wat te veel gevraagd
Dacht dat de start bij Van de Valk in Assen maar dat is dus niet zo. Van Spier even naar Assen fietsen na afloop is misschien wat te veel gevraagd
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Mochten er plannen zijn om dit soort stroken te rijden (indien op 14 augustus) dan svp even bericht, dan kan ik er rekening mee houden en neem ik m'n andere fiets mee 
Met name dan vanwege wielset en banden die ik daarop gebruik.
Met name dan vanwege wielset en banden die ik daarop gebruik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan doe ik daar ook in meeMartin78 schreef:TumTumTum schreef:Als ik er bij ben is er sowieso een slakkengroep.Martin78 schreef: Ik ga de datums eens bekijken, is er trouwens ook een slakken groep waar ik in mee kan trappenzullen wij dan maar het tempo bepalen
Die blessure in mijn heup zijn we nu serieus aan het aanpakken en geen langdurige belasting is daar een onderdeel van. (Andere spiergroepen en coordinatie trainen). Dus mijn niveau is echt tranentrekkend nu
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!