Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
Gerboon
- Forum-lid
Gerboon
20 jun 2015 15:12
henkv schreef:Gerboon, als ik even google met dit type bone-ears dan vind ik overal: alles behalve bass. Dat is jammer anders was het heel interessant.
Was ook meer een voorbeeld. Anderen. waaronder deze:
http://www.wired.com/2012/05/aftershokz/, geven blijkbaar wel een redelijke bass.
Persoonlijk vind ik geluidkwaliteit niet heel belangrijk op de fiets aangezien en vaak ruis doorheen komt door de wind. Zeker als je het geluid niet al te hard hebt staan aangezien je ook nog graag het verkeer wil horen aankomen.
-
henkv
- Forum-lid
-
Contact
henkv
20 jun 2015 15:21
Daarom gebruikte ik altijd die in-ear dopjes (bv ep-630). Geluid kon zacht, want geen windgeruis maar auto's en gesprekken waren gewoon goed hoorbaar. Voor mij hoeft al die betutteling van de overheid niet. Ik ga echt niet met vol volume door een drukke stad heen rijden. Ik wil fietsen, niet dood!
Je link is wellicht het testen waard. Ik ga er nog eens wat meer mee googelen. Wellicht iemand die al zoiets gebruikt?
-
verbraakje
- Forum-lid
verbraakje
20 jun 2015 19:38
Mocht je nou niet anti china zijn en het aan durven... Momenteel verkopen ze bij allbuy.com (legit) een goede kwaliteit bluetooth speaker. de batterij gaat minimaal 4 uur mee en het kost geen moer. Tegens zo goed als waterdicht (oke ik zou hem niet mee in bad nemen maar een beetje regen kan geen kwaat)
https://www.allbuy.com/detail/EARSON-ER ... o-USB-1799
Ben er erg tevreden over. Maar gebruik hem niet op de fiets, maar in onze boot
-
SSL
- Forum-lid
SSL
23 jun 2015 13:59
Shure e.d. merken hebben vaak transparante in-ear oordoppen. Als je de kabel onder je shirt vandaan komt valt het stukje kabel van je nek tot oor niet of nauwelijks op. Zeker als je in beweging bent. Mocht je staande gehouden worden dan rem je af en maak je je helm clipje los en duw je beide oortjes zo onder jersey.
Ik fiets in steden altijd met max 1 oordopje (rechter) in.
Commute: Cube SL Road Race 2015 Ultegra
Tour: Sensa Aquila SL Custom 2015 U-DI2 / RFC55 / Superlogic