Vallen inderdaad Italiaans, vergelijkbaar met Castelli. Dit geldt voor de pr.r prima broek. Ik heb ook de broek er in prijs net onder, met relax zeem. Deze valt net wat ruimer. Maar is ook prettig. Deze is voor mij echter geschikt to max. 100Km.body schreef:Bedankt,Hanz Bé schreef:@body, maar voor mij is de Vermarc pr.r prima broek de keus voor de langere fietsdagen. Hoe dik de zeem is kan ik moeilijk zeggen. Hij voelt in elk geval prettig.
Hoe vallen ze qua maat, vallen ze groot of klein of kloppen de maten wel aardig?
Broek: zoveel keuze, wat te kiezen?
Bioracer met oranje zeem rij ik veel mee ritten van 5 uur geen probleem ,maar zoals alle broeken moet die strak zitten ivm schuurplekken in je liezen.
Verder ook sportful en castelli aanwezig bij mij.
Verder ook sportful en castelli aanwezig bij mij.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Heb ook goede ervaring met Vermarc broeken. Daarnaast in de uitverkoop een mille broek van Asoss gekocht bij Hopmans in Bergen op Zoom. Zou daar eens gaan kijken daar kun je verschillende merken vinden en passen. Vaak een stuk voordeliger. Weet uiteraard niet of je in de buurt woont.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 

Heb me net een Vermarc Squadra broek met lange-afstandszeem besteld bij Van Eyck.
Voor nog geen 60 euro kan je daar moeilijk een miskoop aan doen me dunkt.
Zal dan samen met mijn Zero RH+ Powerlogic Olympic Frame voor het nodige zitcomfort moeten zorgen
Voor nog geen 60 euro kan je daar moeilijk een miskoop aan doen me dunkt.
Zal dan samen met mijn Zero RH+ Powerlogic Olympic Frame voor het nodige zitcomfort moeten zorgen

Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Bedankt voor de reacties.
Heb besloten om het te proberen met een wat goedkopere broek (goedkoper t.o.v. Castelli/Assos etc). Gezien de vele positieve verhalen hier en elders over Vermarc is dat nu mijn favoriet, maar moet het nog passen natuurlijk.
Verder ga ik mijn fietsafstelling + zadel nog maar eens onder de loep nemen. Ging er na afstellen bij verkoop van uit dat dit wel goed zou zitten, maar wat fine-tunen kan natuurlijk nooit kwaad. Zadel sowieso nooit naar gekeken of dit wel bij me past.
Heb besloten om het te proberen met een wat goedkopere broek (goedkoper t.o.v. Castelli/Assos etc). Gezien de vele positieve verhalen hier en elders over Vermarc is dat nu mijn favoriet, maar moet het nog passen natuurlijk.
Verder ga ik mijn fietsafstelling + zadel nog maar eens onder de loep nemen. Ging er na afstellen bij verkoop van uit dat dit wel goed zou zitten, maar wat fine-tunen kan natuurlijk nooit kwaad. Zadel sowieso nooit naar gekeken of dit wel bij me past.
Hanz Bé schreef:Vallen inderdaad Italiaans, vergelijkbaar met Castelli. Dit geldt voor de pr.r prima broek. Ik heb ook de broek er in prijs net onder, met relax zeem. Deze valt net wat ruimer. Maar is ook prettig. Deze is voor mij echter geschikt to max. 100Km.body schreef:Bedankt,Hanz Bé schreef:@body, maar voor mij is de Vermarc pr.r prima broek de keus voor de langere fietsdagen. Hoe dik de zeem is kan ik moeilijk zeggen. Hij voelt in elk geval prettig.
Hoe vallen ze qua maat, vallen ze groot of klein of kloppen de maten wel aardig?
Volgens Van Eyck vallen de maten normaal omdat ze Begisch zijn..

Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Zit er geen Vermarc dealer in je buurt?