Fulcrum Racing Zero 2015
Ratel is ook afhankelijk van body type, de shimano/sram versie is van staal en die ratel is zachter dan de campa body die van alu is
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Omdat ik weiger met een bel te gaan rijdenSpaceship schreef:Waarom zou je perse herrie uit je fiets moeten laten komen? Kinderen rijden met ratels . .
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Het is inderdaad een Shimano/Sram body. Dank!bigfloor schreef:Ratel is ook afhankelijk van body type, de shimano/sram versie is van staal en die ratel is zachter dan de campa body die van alu is
Cube Agree GTC SL - 2014
Bij mijn zero's (gekocht begin dit jaar) beginnen de wielstickers hier en daar los te laten. Ik heb de wielen alleen gebruikt voor een paar tripjes naar de bergen en een paar vlakke ritten. Nagenoeg altijd bij droog weer gefietst en ik schat maximaal 1.000 km. De velgen maak ik altijd schoon met een eenvoudig sopje (geen agressieve middelen). Is dit een bekend probleem? Het fietst er niet minder om, maar ik ben zuinig op mijn spullen en vind het erg jammer.
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Heeft meer te maken met hoeveelheid vet in het Ratel gedeelte. Het geringste meer of minder kan het verschil maken tussen een luide of stille ratel. Ik heb een Campa en die hoor je ook helemaal niet.bigfloor schreef:Ratel is ook afhankelijk van body type, de shimano/sram versie is van staal en die ratel is zachter dan de campa body die van alu is

Ik ben ook wel gecharmeerd door de Fulcrum Zero wielen.
Enige nadeel waardoor ik niet over de streep wordt getrokken is de smalle velgbreedte. Heeft er iemand enig idee of Fulcrum van plan is om de Zero in de nabije toekomst ook in een brede versie (17mm binnenbreedte) uit te brengen in navolging van de 5LG en 7LG?
Enige nadeel waardoor ik niet over de streep wordt getrokken is de smalle velgbreedte. Heeft er iemand enig idee of Fulcrum van plan is om de Zero in de nabije toekomst ook in een brede versie (17mm binnenbreedte) uit te brengen in navolging van de 5LG en 7LG?
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Voorheen Racing 1 gereden. Perfecte wielset. Rij nu op Zero's (keramische lagers). Beiden super wielsets. Hoge kwaliteit naven en goed te servicen / af te stellen. Velgen en spaken bombproof. Racing Zero's zijn evt. te koop ivm aanschaf fullcarbonwielen.