Tijdens het fietsen dan ook neem ik aan?havana schreef:Wat natuurlijk ook heeeeeeel belangrijk is, is dat de wielen voor en achter precies gesynchroniseerd zijn. Dus vóór het fietsen altijd even checken of dit zo is. Logo moet op PRECIES dezelfde plek zitten. Alles meer dan 1 cm afwijking is boete van de stijlpolitie.
"Hoe heurt het eigenlijk" (Logo band ten opzichte van velg)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+1 Dit is wel een staaltje dwangneurose idddario schreef:Tjonge, wat een autist moet je zijn om je daarmee bezig te houden...
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
'Logo bij het ventiel' wat velen hier zeggen vind ik veel te algemeen. Moet je dan het begin van het logo bij het ventiel doen, het eind of ergens halverwege.
Officieel hoort het zo dat het ventiel in het midden van het logo en de tekst valt dus bij Continental GP 4000s 2 banden op de X van Grand Prix.
Dit niet serieus nemen is bijna net zo'n zonde als het dragen van de bandjes van je helm over de pootjes van je fietsbril.
Officieel hoort het zo dat het ventiel in het midden van het logo en de tekst valt dus bij Continental GP 4000s 2 banden op de X van Grand Prix.
Dit niet serieus nemen is bijna net zo'n zonde als het dragen van de bandjes van je helm over de pootjes van je fietsbril.
Ik monteer mijn banden dan ook altijd met de schuifmaat paraat. Na het oppompen niet exact gelijk, dan gaat de hele boel er weer subiet af en begin ik opnieuw (en nog steeds moet ik zoeken naar het ventielhavana schreef:Wat natuurlijk ook heeeeeeel belangrijk is, is dat de wielen voor en achter precies gesynchroniseerd zijn. Dus vóór het fietsen altijd even checken of dit zo is. Logo moet op PRECIES dezelfde plek zitten. Alles meer dan 1 cm afwijking is boete van de stijlpolitie.
Nog zo'n giller - die ik overigens ook helemaal niet snap; mij lijkt het immers volstrekt onfunctioneel: je vergeet even dat je bril over je helmriempjes zit, en lap, hij flikkert de grond op wanneer je even je helm afzet. Handig hoorgeertjeb schreef: Dit niet serieus nemen is bijna net zo'n zonde als het dragen van de bandjes van je helm over de pootjes van je fietsbril.
(en omgekeerd overkomt me dat dus nooit!)
Dus als iemand me daar eens het waarom van kan uitleggen, graag!
(nu ja, bij profrenners moet dat allicht van de brillensponsor, maar verder?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ook zo'n geweldige blunder: de conti 4000S banden hebben een goede en een foute draairichting. De goede is te herkennen aan een vrijwel onherkenbaar pijltje op zijkant van de band. Sommigen hebben hun banden verkeerd gemonteerd, wat eenvoudig herkenbaar is aan het 'omgekeerde' profiel. Dat zijn echte sukkels. En maar klagen dat ze niet vooruit komen

Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
- robbebopper
- Forum-lid HC
Zalig zijn de onwetenden!
En ik wás onwetend tot nu. Verdomme, nu kan ik nooit meer spontaan de weg op, zonder eerst mijn bandenlogo's te checken.
En ik wás onwetend tot nu. Verdomme, nu kan ik nooit meer spontaan de weg op, zonder eerst mijn bandenlogo's te checken.
dario schreef:Nog zo'n giller - die ik overigens ook helemaal niet snap; mij lijkt het immers volstrekt onfunctioneel: je vergeet even dat je bril over je helmriempjes zit, en lap, hij flikkert de grond op wanneer je even je helm afzet. Handig hoorgeertjeb schreef: Dit niet serieus nemen is bijna net zo'n zonde als het dragen van de bandjes van je helm over de pootjes van je fietsbril.![]()
(en omgekeerd overkomt me dat dus nooit!)
Dus als iemand me daar eens het waarom van kan uitleggen, graag!
(nu ja, bij profrenners moet dat allicht van de brillensponsor, maar verder?)
Indien je valt, zal de bril sneller van je hoofd vallen en daardoor het risico op letsel (door toedoen van de bril) afnemen.
Heb ik al eens gehoord....
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Help, ik heb geen Oakleyamclassic-fan schreef:Schade aan je gezicht wordt door de zorgverzekering betaald, maar schade aan je Oakley niet, makkelijke keus dan toch?
Bril zit overigens altijd over de bandjes heen, want de bandjes lopen strak langs mijn hoofd en de bril niet op dat punt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend