Klik voor de video op het plaatje...
Om een idee te krijgen van langeafstandfietsen.

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
ultra_ivo schreef:Een interesante mededeling vandaag op de PBP-Fietsers lijst, direct vanuit Parijs:
"The final date to complete a BRM is June 30th. You can ride all the qualifying brevets between November 1st until June 30th".
De 200 van Boekelo in december telt dus mee voor de kwalificiatie.
Voor jou zullen dan twee dingen belangrijk zijn om te leren.JoghoJogho schreef:Ik zou graag willen weten hoe deelnemers zich voorbereiden. Ik begrijp dat je in een bepaalde rijd voorafgaand aan PBP een reeks tochten moet fietsen die oplopen in zwaarte van 200 tot 600 km. Maar wat fietsen de meeste deelnemers nog meer?
Ikzelf klok dit jaar af op 19.000 km en heb redelijk veel lange tochten gereden. Ik heb onder ander LBL, Limburgs Mooiste, RVV en de 11stedenfietstocht gereden. Langste tocht op 1 dag was 262 km. Ik zou dus, als ik de kwalificatietochten volbreng goed in staat moeten zijn om PBP te rijden?
Ik kwam dit filmpje ook tegen op http://cyclingtorrents.nlWalter G schreef:Om een beeld te krijgen van hoe het gaat in de wereld van langeafstandfietsers: begin december zendt BBC Scotland een docu uit over het brevet van 1.300 km. in Schotland dat dit jaar is georganiseerd.
Het programma heet The Adventure Show en staat bekend om prachtige reportages van extreme sportevenementen. The Adventure Show is ook te vinden op Facebook.
Is er iemand op dit forum die mij kan helpen om dit programma via de iPlayer van de BBC te kunnen zien? Zou ik erg waarderen.
Als het mee zit, komen de Dutchies (twee stuks) die deelnamen aan dit brevet ook nog in beeld...