Alles over vakanties op én met de fiets

8e Dam tot Dam Fietsclassic 21-09-2014

Zeeuw54
Forum-lid

Gebruikersavatar Zeeuw54 17 sep 2014 17:47

@Matthijs1973

Had ik ook gelezen, maar ik dacht misschien heb ik iets gemist. Dus nog maar even afwachten.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

Matthijs1973
Forum-lid

Gebruikersavatar Matthijs1973 17 sep 2014 17:58

en daar zijn ze: http://www.damtotdamfietsclassic.nl/gps-tracks/
;-) mail kwam net binnen

Zeeuw54
Forum-lid

Gebruikersavatar Zeeuw54 17 sep 2014 19:35

@ Matthijs1973

Staat al op mijn Mio, ik had de mail ook binnen :D 8-)

verbraakje
Forum-lid

verbraakje 18 sep 2014 12:07

Wel een beetje verkeerde forum maar iemand die de 10 mile loopt?

gamiel
Forum-lid

gamiel 18 sep 2014 13:51

Via via aan twee startbewijzen van het Parool gekomen. Eén ervan is vrijdag of zaterdag af te halen in Utrecht. Iemand? Wie het eerst komt ....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

Zeeuw54
Forum-lid

Gebruikersavatar Zeeuw54 18 sep 2014 20:10

Wat een kl*te dag, had gedacht mijn herstelde Ridley vandaag op te kunnen halen om er zondag de 145 km mee te rijden. Helaas, waarschijnlijk is het nieuwe frame nog niet binnen, gisteren was het er in ieder geval nog niet. Ga je 4 weken geleden op je bek en denk je goed verzekerd te zijn (NTFU), vergeet het maar, na eindeloos soebatten vergoeden ze mijn nieuwe frame niet volledig, gelukkig kwam Ridley mij enigszins tegemoet, zodat het mij maar een paar honderd euro kost. Alleen hebben ze dit pas afgelopen maandag via de expert laten weten. Ondanks dat ik zelf de vrijdag ervoor het frame heb laten bestellen, komt het dus niet op tijd. Dit alles door die super verzekering van de NTFU, bedankt zijn ze. Mijn enige hoop is dat hij morgen komt, dan lukt het toch nog, maar ik heb flink de smoor in. Iedereen roept dat je lid moet worden van de NTFU vanwege de goede verzekering, nu ik vind dat beslist niet. Of het ergens anders beter is, kan ik niet zeggen, maar zeker het overwegen waard.

Nu maar hopen dat het morgen toch nog in orde komt, dan kan ik zondag toch nog meerijden. :evil: :evil:

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 18 sep 2014 21:32

Wat een bummer. Zou voor mij wel een momentje zijn voor een klassieke autistische impulsdoorbraak.
Heb je wel een andere fiets waar je eventueel op kunt rijden?
Veni. Vidi. Fietsie.

Zeeuw54
Forum-lid

Gebruikersavatar Zeeuw54 18 sep 2014 22:00

@ TumTumTum

Ja een 30 jaar oude MBK, niet echt een fiets om 145 km op te rijden, maar als het moet...... , mijn schoonzoon heeft mijn Giant overgenomen, misschien kan ik die nog voor een weekend lenen, maar wat ik hoop is dat ik mijn Ridley weer heb. Heb echt een balen dag gehad en vanavond nog tegen mijn vrouw gezegd dat het fietsen me gestolen kan worden. In ieder geval de NTFU, ik denk er sterk over om mijn lidmaatschap te beëindigen.
Eigenlijk wil ik de Dam tot Dam niet laten schieten, want door mijn val moest ik ook al om medische redenen de Ride for the Roses laten schieten, wat me ook al zwaar viel.

Zeeuw54
Forum-lid

Gebruikersavatar Zeeuw54 19 sep 2014 14:48

:D :) :lol:

Ik kan gelukkig weer lachen, vanmorgen mijn Ridley op kunnen halen. Nog niet alles is vervangen, maar het frame was er en Davey van Jansen Wielersport in Heinkenszand, heeft de fiets weer zodanig in orde gemaakt dat ik zondag de 145 km rijden kan. I'm so happy!!
Net een proefritje gemaakt van 57 km en het rijdt weer als van ouds. Moet alleen nog een keer terug voor nieuwe shifters, want die waren nog niet binnen, maar alles werkt goed.

Heb enorm veel zin om de Dam tot Dam classic te rijden, morgen met de auto naar mijn zoon in Amsterdam voor een hopelijk leuk weekend. Iedereen een goede tocht gewenst en wie weet zien we elkaar.

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 19 sep 2014 21:07

Zeeuw54 schreef::D :) :lol:

Ik kan gelukkig weer lachen, vanmorgen mijn Ridley op kunnen halen. Nog niet alles is vervangen, maar het frame was er en Davey van Jansen Wielersport in Heinkenszand, heeft de fiets weer zodanig in orde gemaakt dat ik zondag de 145 km rijden kan. I'm so happy!!
Net een proefritje gemaakt van 57 km en het rijdt weer als van ouds. Moet alleen nog een keer terug voor nieuwe shifters, want die waren nog niet binnen, maar alles werkt goed.

Heb enorm veel zin om de Dam tot Dam classic te rijden, morgen met de auto naar mijn zoon in Amsterdam voor een hopelijk leuk weekend. Iedereen een goede tocht gewenst en wie weet zien we elkaar.

Gelukkig maar. Have fun!

Kimera22
Forum-lid

Gebruikersavatar Kimera22 20 sep 2014 16:27

Momenteel twijfel ik erg of ik morgen de 105 km zal kunnen volbrengen.
Afgelopen week 3 dagen met koorts in bed gelegen, sinds donderdag geen klachten meer maar wel erg vermoeid. Probeerde gisteren even een rondje te doen maar mijn hartslag ging bij hard doortrappen niet hoger dan 160 (waar ik hem normaal toch wel makkelijk naar 190 krijg). Verzuring trad ook al op rond de 150, waar dit normaal pas gebeurt rond 180.
De vraag is of dit morgen dus beter zal zijn... Wat is jullie advies? Morgen rijden of komende week maar weer rustig gaan trainen? Ik laat dan wel twee kameraden van me in de steek morgen ... :(

jeroenr
Forum-lid

jeroenr 20 sep 2014 18:10

Als je je morgen bij het opstaan redelijk fris voelt (in ieder geval geen koorts!) dan gewoon gaan rijden. Kom je er op de fiets achter dat je lichaam nog steeds niet hersteld is maak je er een rustige duurtraining van. Lastigste zal zijn om niet stiekem toch te hard te gaan rijden ;-).
Cervélo & Cannondale

Plaats reactie