Als je op de contactpagina kijkt, zie je dat Zoran met zijn bedrijf is verhuisd naar Assen.
Ik heb nu drie sets wielen in gebruik, nog nooit wat mee gehad. Goede service en goed advies.
Bikexperto zit ook op Facebook: http://www.facebook.com/BikeXperto-1602 ... 1/?fref=ts
Ervaring met : ZORAN - BIKEXPERTO ?
-
- Forum-lid
Ik heb een set met H Plus Son velgen en Hope naven (volledig zilverkleurig) in bestelling. De site is wat amateuristisch en de communicatie via email niet al te snel, maar dat past ook wel een beetje bij deze (vak)man. Het gaat uiteindelijk om het resultaat.
... más allá ...
- Wolfhound32
- Forum-lid
Toevallig pas een mailtje aan hem gestuurd. Mijn huidige wielset is aan vervanging toe en ik wil nu een bombproof setje waar ik in principe het hele jaar door mee kan rijden.
Ik ga er wel uitkomen met hem. Goede prijzen. Concurrerend met fabriekswielen, met dien verstande dat ik verwacht dat ze bij Zoran sterker zijn.
Ik ga er wel uitkomen met hem. Goede prijzen. Concurrerend met fabriekswielen, met dien verstande dat ik verwacht dat ze bij Zoran sterker zijn.
Zonder twijfel!Wolfhound32 schreef:Toevallig pas een mailtje aan hem gestuurd. Mijn huidige wielset is aan vervanging toe en ik wil nu een bombproof setje waar ik in principe het hele jaar door mee kan rijden.

Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Gisteren bij Zoran in Assen geweest. Velgen, naven, spaken, velglint en snelspanners besteld voor een dagje wielen maken. Zie het topic van Theo bij 'Afspraken en meetings'.
Ik heb bij Zoran vorig jaar een ATB achterwiel gekocht. Wiel zelf opgehaald bij de werkplaats in Assen. Werkplaats en website zien er inderdaad rommelig uit. Echter communicatie etc verliepen prima. En belangrijkste ik ben prima tevreden met mijn nieuwe wiel tegen een acceptabele prijs.
Had Chinese wielen bested, zat een kleine hoogte slag in. Door Zoran laten richten, zijn kaars recht terug gekomen en inmiddels 3500 KM op gefietst. Ze zijn nog steeds zoals ze terug kwamen van Zoran. Perfect!
Er is een ding waarop ik sta in het leven, dat is op mijn pedalen.