Nieuwe Titanium racefiets welke?
- Roland Keeris
- Forum-lid
Ok ben benieuwd, stuur ze maar door.
Bij XACD kan je alles custom krijgen, mits je betaalt.kilometervreter schreef:Ik vind de chinese plaatjes nogal wazig. Wie maakt er tegenwoordig nog frames voor buiscommandeurs.rikkert schreef:http://www.xacd.com.cn/" onclick="window.open(this.href);return false;
De plaatjes zijn oubollig en niet representatief.
Ik heb me vorig jaar december een custom frame besteld voor 595 Dollar en de uiteindelijke levering kwam 6 weken later op 680€ voor een frame (zonder vork), even veel of minder als een knap alu frame hier (dat dan uiteraard niet op maat is).
Beste aankoop op fietsgebied die ik ooit gedaan heb.
Als u dit leest heeft de Grote Limbozeis het niet weggehaald
- Roland Keeris
- Forum-lid
Vandaag te horen gekregen dat de GT EDGE TIT niet meer in mijn maat te leveren is, BALEN!!!
Ga nu voor de Gilbertson Allure(sloping) vandaag gebeld en zodra de frame's binnen zijn laten ze het weten.
Hoop dat de nieuwe decals mooier worden.
Ga nu voor de Gilbertson Allure(sloping) vandaag gebeld en zodra de frame's binnen zijn laten ze het weten.
Hoop dat de nieuwe decals mooier worden.
- Roland Keeris
- Forum-lid
Nou das toch geen probleem, is i mooi op tijd klaar voor het nieuwe seizoen!
- Roland Keeris
- Forum-lid
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe frame titanium Gilbertson Allure Sloping opgehaald bij CC 53-11, s'avonds heb ik hem geheel opgebouwd exl wielen(die komen deze week).
Zaterdag de eerste 105km gefietst en hij beviel goed, alleen meen ik dat het voorfront van de fiets wat te veel trilt.
Hier ga ik nog wat onderzoek naar doen, foto's volgen als de wielen binnen zijn.
Zaterdag de eerste 105km gefietst en hij beviel goed, alleen meen ik dat het voorfront van de fiets wat te veel trilt.
Hier ga ik nog wat onderzoek naar doen, foto's volgen als de wielen binnen zijn.
- Roland Keeris
- Forum-lid
Yep
De eerste, ik heb ook lang moeten wachten binna had ik alles afgeblazen ze waren net op tijd.
De eerste, ik heb ook lang moeten wachten binna had ik alles afgeblazen ze waren net op tijd.
Ik was er afgelopen woensdag en toen gaven ze al aan dat de frames elk moment binnen konden komen. Ze worden nu in volgorde van bestellen opgebouwd en geleverd. Als je een losse frameset hebt besteld, dan hoef je daarop niet te wachten. Ik verwacht deze week toch wel een bericht te krijgen.
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van het probleem met de trillende voorkant. Heb je vork er ook bijgekocht of heb je die ergens anders vandaan?
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van het probleem met de trillende voorkant. Heb je vork er ook bijgekocht of heb je die ergens anders vandaan?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Op FB werd het opbouwen van een Allure al aangekondigd afgelopen zaterdag...
(door CC 53-11)
Moest meteen aan jouw fiets denken.
(door CC 53-11)
Moest meteen aan jouw fiets denken.