Gazelle Champion Mondial met Gran Sport
chrissiewizzie schreef:Kun je die foto scannen? Die zou ik graag willen hebben!

en toen deze er ook maar bij genomen:

Allebei uit de WielerRevue van 21 april 1979.

Proficiat!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Leuk topic dit...
Ben ook erg benieuwd naar die nieuwe projecten, vooral die Duell.
Kunnen jullie niet vast in de kerstvakantie beginnen en veel, voorl veel foto' s plaatsen??

Ben ook erg benieuwd naar die nieuwe projecten, vooral die Duell.
Kunnen jullie niet vast in de kerstvakantie beginnen en veel, voorl veel foto' s plaatsen??

Omdat de meeste gazelle-liefhebbers dit topic goed in de gaten houden zal ik het maar hier posten.
Deze kwam ik tegen op marktplaats http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr, daar zal hier vast een liefhebber voor zijn.
Deze kwam ik tegen op marktplaats http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr, daar zal hier vast een liefhebber voor zijn.
Campagnolo Ultra Dork
- razenderoeland
- Forum-lid
Nu ik dit topic zo doorlees heb ik er eigenlijk wel spijt van dat ik m'n gazelle type AB frame heb weggegeven aan een kennis. Zeker nu ik weet dat die er ook niets mee doet. Misschien maar eens vragen om de fiets terug te mogen. Kan ik hem ook opknappen.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
-
- Forum-lid
Mijn vriendinnen word dit haarfijn uitgelegd in een pril stadium, gelukkig is mijn huidige vriendin zelf ook fietser en vol begrip..Ernie C. schreef:Als iemand dat mijn vrouw eens kon wijsmaken...chrissiewizzie schreef:Zeker doen. Kun je ons gelijk blij maken met een mooi topic! Het ideale aantal racefietsen is overigens je huidige aantal + 1....
- thestudent
- Forum-lid HC
Het ideale aantal is dan ook s-1. Waarbij s het aantal is wat tot een scheiding met je vrouw zal leiden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Supergrover
- Forum-lid HC
chrissiewizzie schreef: Foto's volgen morgen.
Waarom??? Wat flauw......