Nee, de imagoschade, want de doping was er jaren geleden ook alknutmo schreef:Het is de doping.

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
jansen01 schreef:Zal vast wel een of andere bepaling/ontsnappingsclausule in het contract staan. Vraag die bij mij rijst: is dit de KANS om onder het contract uit te komen (al dan niet door tegenvallende sportieve prestaties) of is doping echt DE aanleiding. Het rommelt al langer..
Absoluut niet, Rabo laat de renners/ploeg 'rondjes rijden' in gebieden waar de markt nog groeit. Persbericht van de Rabobank omtrent contractverlening biedt uitkomst.ruud_k schreef:Komt goed uit nu het economisch minder gaat ?
Mijns inziens is het allerminst onzin. Ik ben dan ook absoluut niet de raspessimist die steeds azijn zit te zeiken als de Raborenners bij een valpartij betrokken raken. Als je echter kijkt met welke budgetten de Rabo-ploeg werkt kun je niet anders dan concluderen dat de prestaties steeds achterbleven bij de verwachtingen, enkele uitzonderingen daargelaten. Dat wist men zelf ook en de reorganisatie binnen de ploeg na de Tour is dan ook niet uit de lucht gegrepen.amclassic-fan schreef:Moet deze onzin nu iedere keer? Mollema reed vorig jaar nog een zeer goede Vuelta. En met Menchov hebben ze de laatste jaren de nodige grote rondes gewonnen. Heeft overigens helemaal niets met het stoppen met de sponsoring te maken.klaasjenl schreef:Enerzijds een klap voor het Nederlandse wielrennen, anderzijds zijn er weinig resultaten in de grote rondes te melden, waardoor het wellicht niet verkeerd is dat de talenten bij andere ploegen worden ondergebracht. Al valt natuurlijk te bezien welke invloed dit heeft op het hele opleidingsprogramma van jonge renners.