Misschien een rare vraag... Ik heb nog een goedkope winterbroek liggen mét een slechte zeem. Is het te doen om deze zeem zonder veel schade uit de broek te verwijderen, en dan met een korte broek mét goede zeem onder deze winterbroek te fietsen?
(Qua kou tegenhouden is deze broek namelijk wél goed...)
Keuze winter broek
Okay, ga ik dan maar proberen.
Heb exact hetzelfde gedaan afgelopen zomer. Vorige week eerste ritje met deze broek gemaakt en ik was verbaasd van het comfort! Was nog wel iets te warm, maar zat perfect. Moet nog even testen hoe de broek het houdt met wat minder weer..Peter1379 schreef:Ik gebruik een BTwin broek met zeem van de Decathlon. Afgelopen zomer uit Frankrijk meegenomen voor 30 euro of zoiets. Bevalt me uitstekend en ik vind dat hij een hele goede pasvorm heeft, maar goed, dat kan ook aan mijn kont liggen natuurlijk. Het is zoiets http://www.decathlon.nl/NL/groen-zwarte ... 193580735/" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik weet niet of hij helemaal hetzelfde is maar volgens mij is het model wel gelijk. Ik ben overigens ook goed te spreken over de andere shirts en broeken van BTwin. En nee, geen aandelen.