Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Isaac FW Proton FW

divino2
Forum-lid

divino2 17 nov 2010 00:29

hijwelweer schreef:Ik kreeg vorige week eem PM van een Isaac dealer uit Belgie dat hij wel een fiets wilde doorleveren aan mijn FM. Als het goed is wordt hij volgende week besteld.

De fiets wordt als volgt opgebouwd:
- Shimano Dura Ace DI2 Groep,
- 3T Ltd stuur, stuurpen, zadelpen,
- Edco Vue des Alpes Light wielen met Conti Competition tubes voor het echte werk
- Reynolds Attack Clincher wielset met GP 4000 voor in en rond de polder
- Fizik Airione K:1 zadel,
- Speedplay Light Action Titanium pedalen,
- Lizzard skins stuurlint,
- Garmin Edge 800

Als het goed is is hij ergens eind januari klaar. Als het zover is post ik hem wel een keer!!. Bedankt voor het meedenken! Ik ben weer helemaal blij. Kan bijna niet wachten....... pffff nog 2 maanden.....

Je hebt de juiste keuze gemaakt!!! Ik heb namelijk ook zo'n mooie fiets. Het verschil is dat ik hem al heb en hem zelf aan het opbouwen ben. Heb ik ook wat te doen deze winter ;-)

In de bijlage een foto van de huidige status, is nog lang niet klaar maar ik hou je op de hoogte!
"Natuurlijk lopen koeien en paarden mee met wielrenners, die kennen ze van bij de veearts!"

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 17 nov 2010 00:41

Nice!

Wat voor stuurpen is dat? Oogt beetje lomp op het frame. Misschien kun er beter conische spacers onderzetten. En hoe zit het met die oldskool wielen?

bv
Forum-lid

bv 17 nov 2010 11:00

schitterende fiets. maar als ik mij niet vergis is dat een sram red yellow edition groep en niet de di 2. Ga je hem met sram laten of toch nog de di 2 kopen?

divino2
Forum-lid

divino2 24 dec 2010 21:08

Even een update over mijn project (wat een andere fiets/project is dan van hij wel weer). Mijn oldskool zipp wielen zijn inmiddels aardig gepimpt. Ik heb ze helemaal gestript, mijn DT naven zwart gespoten met SRAM Red logo's, de velgen mat gespoten en voorzien van gele SRAM stickers. Deze week even spaken halen en ze weer compleet maken.

Verder het zadel, de zadelpen stuur en stuurpen gepersonaliseerd met ISAAC logo's. Ook de kabels zitten erop; gele powercordz met carbon Nokons. verder hier en daar wat andere tuningsdingen van tune, woodman, BTP en nog wat ander geneuzel. hierbij de eerste foto van de fiets met wielen zonder spaken ?? de rest volgt zsm....

wordt vervolgd.

[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-BQ3RANTS.jpg]
"Natuurlijk lopen koeien en paarden mee met wielrenners, die kennen ze van bij de veearts!"

franklin
Forum-lid

Gebruikersavatar franklin 25 dec 2010 14:28

Deze fiets is in werkelijkheid waarschijnlijk nog mooier dan op de foto's. Foto's van carbon, zeker met flitslicht, geven nooit een goed beeld van de werkelijkheid. Enige wat ik iets minder vind zijn de stickers op de wielen, maar dat is persoonlijk.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

martijnblaas
Forum-lid

martijnblaas 25 dec 2010 16:14

Prachtige fiets hoor, maar zou je niet voor een andere kleur ketting gaan of is dat bewust?
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia

marssie
Forum-lid

marssie 26 dec 2010 12:56

Mijn Isaac Proton FW komt in januari. Rijd nu op een Cannondale Super Six en wil eens wat anders Nadat ik de Isaac op de Ike Motion he gezien is er eigenlijk geen mooiere fiets dan deze.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

divino2
Forum-lid

divino2 28 dec 2010 12:42

MartijnBlaas schreef:Prachtige fiets hoor, maar zou je niet voor een andere kleur ketting gaan of is dat bewust?

Ketting is idd bewust. Ik vind het mooi, en bovendien komt er ook nog een goud geanodiseerde (Aluminium) cassette bij (89 gram). dan toont het ook alweer heel anders.

jiminez
Forum-lid

jiminez 28 dec 2010 18:49

Schitterende frame! Ben benieuwd naar de gebruikservaringen.
Het flashy-geel was ik zelf na 1 seizoen wel meer dan k...beu op mijn fiets. En nog altijd, helaas.

divino2
Forum-lid

divino2 30 dec 2010 15:01

Jiminez schreef:Schitterende frame! Ben benieuwd naar de gebruikservaringen.
Het flashy-geel was ik zelf na 1 seizoen wel meer dan k...beu op mijn fiets. En nog altijd, helaas.

Ja alles is tegenwoordig trendgevoelig. Ik vind het nu super, maar ja je weet hoe dat gaat:: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak meestal.

Ik koop toch elk jaar wel een nieuwe, en degene die ik mooi vind blijven. Waar ik op uitgekeken ben worden verkocht. Zo houd je trends ook wel een beetje bij...... (kost wel een paar centen, maar een hobby mag geld kosten toch????)

Als ik op gereden heb zal ik mijn eerste ervaring met jullie delen. Het wordt zowiezo geen fiets die 1000en km's gaat maken, maar gebruikt wordt voor af en toe en training en een mooie toertocht (met name in het buitenland). Voorlopig blijft hij nog een paar maanden bij de kachel. Eerst het oude "vlees" maar opmaken....

pierre69
Forum-lid

pierre69 30 dec 2010 16:09

Damn wat een geweldig mooie fiets heb je!!!!!!
S-works vvor de kasseien
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud

pablolastras
Forum-lid

pablolastras 19 jan 2011 21:20

Dikke Bak!!! Toen ik hem in het echt zag was ik meteen verkocht!!

Nu nog mooi weer!! Aan de fiets kan het niet meer liggen.
Pijn in de benen is voor even, de glorie is voor altijd!!

Komend jaar weer Marmotte! 2011

Plaats reactie