Tour of California 2012
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Mooie prestatie en Gesink duidelijk op de weg terug na vorig jaar.
What makes the boat go faster?
-
bottecchia
- Forum-lid
Mooie overwinning. Zal Gesink goed doen dat hij een goede prestatie neerzet en een etappekoers wint. Sponsor ook blij want die zetten behoorlijk zwaar in op deze ronde.
Ik hoop voor hem dat mensen nu niet ineens gaan verwachten dat hij straks in de Tour eventjes naar het podium fietst want dat is nog wel even een ander paar mouwen. Maar dit heeft 'ie maar vast te pakken.
Ik hoop voor hem dat mensen nu niet ineens gaan verwachten dat hij straks in de Tour eventjes naar het podium fietst want dat is nog wel even een ander paar mouwen. Maar dit heeft 'ie maar vast te pakken.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Inderdaad ATOC is nog geen Giro laat staan TdF. Aan de andere kant Rabo heeft wel een paar goede renners om Gesink om te helpen.
What makes the boat go faster?
laatste km: http://www.youtube.com/watch?v=03YZyG4OnoY" onclick="window.open(this.href);return false; (maar ook via http://www.steephill.tv/tour-of-california/" onclick="window.open(this.href);return false; ). Nou die langere samenvatting nog 
Zo zeg, ik zie het net pas op steephill.tv ! Mooie, dubbele overwinning voor Gesink.
Leuk klimmetje trouwens die Mt Baldy, was er zelf een paar jaar geleden (niet op de fiets trouwens...)
And mind you: de afstand is in Statue Miles (=1610m/mijl) en de hoogte in Feet (305m/1000ft)
Leuk klimmetje trouwens die Mt Baldy, was er zelf een paar jaar geleden (niet op de fiets trouwens...)
And mind you: de afstand is in Statue Miles (=1610m/mijl) en de hoogte in Feet (305m/1000ft)
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 21 mei 2012 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
eelcoz
Mooi overwinning voor Gesink (op Teletekst presteerden ze het overigens om Geesink te schrijven....). Het zal hem een enorme mentale boost opleveren en een pak zelfvertrouwen, wat ook wel uit zijn reactie na afloop bleek.
Over de Tour of California in het algemeen; ik heb het niet heel nauwgezet gevolgd allemaal, maar begrijp ik het nu goed dat de ronde dit jaar bestond uit een tijdrit (Zabriskie), een bergrit (Gesink) en dat Sagan de rest van de etappes heeft gewonnen? Hoe serieus moet je zo'n ronde dan nemen (volkomen los van de mooie prestatie van Gesink natuurlijk)?
Over de Tour of California in het algemeen; ik heb het niet heel nauwgezet gevolgd allemaal, maar begrijp ik het nu goed dat de ronde dit jaar bestond uit een tijdrit (Zabriskie), een bergrit (Gesink) en dat Sagan de rest van de etappes heeft gewonnen? Hoe serieus moet je zo'n ronde dan nemen (volkomen los van de mooie prestatie van Gesink natuurlijk)?