Alles over vakanties op én met de fiets

TijdstrijdersCup 2012

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 16 apr 2012 19:14

gekke_henkie schreef:Zijn er toevallig ook nog ergens foto's op een site gezet???
http://www.mijnalbum.nl/Album=LTFEH7IX
https://picasaweb.google.com/1050844177 ... irectlink#
Was inderdaad weer een leuk evenement en wat een klasbakken rijden er daar rond.....boven de 45km/h gemiddeld met dit weer, helmpje af hoor (ik weet weer waar ik sta).

Top dat al die vrijwilligers zoveel tijd in de kou wilden staan voor ons! 1000x Dank!!
Hoop dat het lukt om hem volgend jaar weer te organiseren.....en dat ik dan wel eens in vorm aan de start kan verschijnen ;)
Afbeelding | Afbeelding

corniel
Forum-lid HC

corniel 20 apr 2012 10:06

Tegenwerking is niet het woord. De vergunningsaanvraag is echter vrij stroef verlopen en de voor een volgend evenement (vanaf de MTR) eist met 5 verkeersregelaars per oversteek (dus 10 totaal). Laat ik het zo zeggen, die hebben we niet zomaar gevonden... :(

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 20 apr 2012 12:34

Reden er nog mensen met normale racefietsen? Wat is de snelste gewone racefiets? Ben ik wel benieuwd naar, want die gemiddelde snelheden met topmateriaal zeggen me niet zo veel.

gekke_henkie
Forum-lid

gekke_henkie 20 apr 2012 21:33

corniel schreef:Tegenwerking is niet het woord. De vergunningsaanvraag is echter vrij stroef verlopen en de voor een volgend evenement (vanaf de MTR) eist met 5 verkeersregelaars per oversteek (dus 10 totaal). Laat ik het zo zeggen, die hebben we niet zomaar gevonden... :(
Daar baal ik altijd zo van. kort geleden organiseerden wij een wedstrijd....
Ik stond daar (als vrijwillige verkeersregelaar) enkele weken terug op een kruispunt waar de toegang toe afgesloten was door middel van een slagboom.

Maar een verkeersregelaar was verplicht.!!!! sta je daar 4 uur stil zonder ook maar iets te doen, gelukkig kon ik nog een beetje de wedstrijd volgen...
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 20 apr 2012 23:12

ponsteen schreef:Reden er nog mensen met normale racefietsen? Wat is de snelste gewone racefiets? Ben ik wel benieuwd naar, want die gemiddelde snelheden met topmateriaal zeggen me niet zo veel.
Volgens mij was Robert Kras de snelste renner zonder speciale fiets. Hij reed wel met een opzetstuurtje, maar zijn fiets is een (klassieke) concorde.

Plaats reactie