Weergave smal/breed
En ja hoor! Vandaag eindelijk weer breedbeeld. Moet er weer even aan wennen maar blij dat het is op gelost.
Is het trouwens wel normaal dat de aanhef en de getypte tekst ónder de avatars beginnen en niet ernaast?
Is het trouwens wel normaal dat de aanhef en de getypte tekst ónder de avatars beginnen en niet ernaast?
Do not CROSS the road!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Bij mij is het beeld ook anders
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Ik vind het er niet op vooruit gegaan. Thuis niet en op m'n werk niet. Had voorheen nergens last van.zorba schreef: Is het trouwens wel normaal dat de aanhef en de getypte tekst ónder de avatars beginnen en niet ernaast?
Maar ja, misschien gewoon efkes wennen.
- plantagenet
- Forum-lid
Qua beeldbreedte geen klagen, maar dat had ik hiervoor ook niet.
Wel vind ik het vreemd dat de tekst zo laag begint (dus onder de avatars; is hierboven door zorba overigens ook al opgemerkt). Nu heb je in feite heel veel witte velden tussen de tekst en moet je dus alsnog veel omhoog/omlaag scrollen.
Wel vind ik het vreemd dat de tekst zo laag begint (dus onder de avatars; is hierboven door zorba overigens ook al opgemerkt). Nu heb je in feite heel veel witte velden tussen de tekst en moet je dus alsnog veel omhoog/omlaag scrollen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu nog even tapatalk installeren en klaar 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik weet niet wat voor beeldscherm(instellingen) jij hebt, maar hier ziet het er op een 13 inch laptop prima uit. Veel beter dan de afgelopen dagen toen ieder stuk tekst pas na, en onder de avatar begon. Ik hoef helemaal niet horizontaal te scrollen en de tekstgrootte staat op 100%. Houden zo!