Tourspel Fietsforum 2011
en dus doe ik maar mee tegen jullie
Is er trouwens ook een subleague in de Telegraaf Tourpoule van het forum? Zo niet, dan moet die snel aangemaakt worden lijkt me
! Voor zo ver ik heb gezien is dat toch wel de leukste poule (maar das ook persoonlijk natuurlijk)
Canyon Ultimate CF SL 2016
Mijn eerste klapper heb ik vast gemaakt. Ik heb Gilbert voor 2m gekocht, en hij is nu al zo'n 3,7m waard. 
Ja dat dacht ik ook, maar die 1,7 miljoen is gewoon van je budget af gegaan. Ze hadden hem gewoon te laag gewaardeerd voor het spel. Door zijn etappeoverwinning is hij wel in waarde gestegen, dat is wel echte winst.corniel schreef:Mijn eerste klapper heb ik vast gemaakt. Ik heb Gilbert voor 2m gekocht, en hij is nu al zo'n 3,7m waard.
Ik moet zeggen tot nu gaat het lekker. tweede in de onze subpoule. Maar de lastige etappes moeten komen. Die tussen etappes. Dan weet je echt niet wie er zal winnen.
Dus nog maar effe genieten van het moment
Dus nog maar effe genieten van het moment
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Lekkere klapper gemaakt gister. Eerst bozic geselecteerd maar last minute feillu gepakt. van plaats 888 algemeen naar plaats 122. qua geld gister een 11e plek in de dag rank. Kijken of ik vandaag de 1e plek in de subpool vast kan houden. Zal wel niet dus heb alvast een printscreen gemaakt 
Cadel Evans
Philippe Gilbert
Alberto Contador
Thor Hushovd
Jose Joaquin Rojas
Alexandre Vinokourov
Chris Horner Radioshack
Frank Schleck
Thomas Voeckler
eens kijken hoe ze het vandaag gaan doen
Cadel Evans
Philippe Gilbert
Alberto Contador
Thor Hushovd
Jose Joaquin Rojas
Alexandre Vinokourov
Chris Horner Radioshack
Frank Schleck
Thomas Voeckler
eens kijken hoe ze het vandaag gaan doen
Had vandaag slechts een paar man opgesteld. Bleek een aardige keus. Sta nu derde in de subleague 
De stijgende lijn is er nog steeds nu naar de 14e in het subklassement, maar vandaag wel even de 1e klassering in het dagklassement gescoord
(kan nu dus alleen nog maar slechter gaan
)
Etappe - Budget - Dagrank - Overall - Pos +/- - Punten - Dagrank - Overall - Pos +/-
Etappe 5 _ 51.754.029 _ 1 _ 1349 _ +365 _ 333 _ 1 _ 1092 _ +413
(kan nu dus alleen nog maar slechter gaan
Etappe - Budget - Dagrank - Overall - Pos +/- - Punten - Dagrank - Overall - Pos +/-
Etappe 5 _ 51.754.029 _ 1 _ 1349 _ +365 _ 333 _ 1 _ 1092 _ +413
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Derde plek momenteel. Lang niet slecht