ATB-en met het Forum?
Zo is dat , als je alleen uitgaat van jezelf dan kom je op een forum met zijn allen dus nergens.
De een wil een lang en moeilijk parcours, de ander een kort en makkelijk. Op die basis zul je dan iets moeten bedenken anders lukt zoiets nooit.
De een wil een lang en moeilijk parcours, de ander een kort en makkelijk. Op die basis zul je dan iets moeten bedenken anders lukt zoiets nooit.
CC, agr 100; limo 100
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 18 November 2005
Zo is dat , als je alleen uitgaat van jezelf dan kom je op een forum met zijn allen dus nergens. De een wil een lang en moeilijk parcours, de ander een kort en makkelijk. Op die basis zul je dan iets moeten bedenken anders lukt zoiets nooit.
Mee eens, vandaar mijn suggestie om bijv. niet de gehele Rheden route te fietsen(waar ik zelf trouwens wel voorstander van ben), maar om een kortere ronde te maken als men daar de voorkeur aan geeft. Je kunt ook halverwege een stop inlassen, zodat iedereen weer ff bij kan tanken, en alsnog de hele route fietsen, want hij is echt de moeite waard hoor.
Zo is dat , als je alleen uitgaat van jezelf dan kom je op een forum met zijn allen dus nergens. De een wil een lang en moeilijk parcours, de ander een kort en makkelijk. Op die basis zul je dan iets moeten bedenken anders lukt zoiets nooit.
Mee eens, vandaar mijn suggestie om bijv. niet de gehele Rheden route te fietsen(waar ik zelf trouwens wel voorstander van ben), maar om een kortere ronde te maken als men daar de voorkeur aan geeft. Je kunt ook halverwege een stop inlassen, zodat iedereen weer ff bij kan tanken, en alsnog de hele route fietsen, want hij is echt de moeite waard hoor.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz online</a> <br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Tja, met het grote niveauverschil wat er ongetwijfeld zal zijn heb je of de optie om een kort rondje te nemen waarvan je dan zelf kan kijken hoe vaak je hem rijdt, of je pakt een langere ronde met de mogelijkheid voor de mindere goden om eerder af te buigen. Iedereen moet natuurlijk wel aan zijn trekken kunnen komen.
-
- Forum-lid HC
en vandaar dat ik in eerste instantie gekomen ben met het idee om maar een toertocht te gaan rijden. Bij de meeste toertochten heb je namelijk de mogelijkheid om een verkorte route te fietsen. Mijn bedoeling is nooit geweest om maar een rondje van 15 km te fietsen maar aan de reakties merkte ik dat anderen dat op prijs zouden stellen ivm het niveau verschil. Wel kunnen we zoeken naar een lokatie zoals bij lochem waar je verschillende rondjes aan elkaar kunt koppelen zodat iedereen zijn lengte kan kiezen. Maar zelf ben ik nog steeds voorstander van het zoeken naar een mooie toertocht centraal in nederland om daar met het forum af te spreken.
Je zou ook de Loonse en Drunse Duinen kunnen nemen , veel lovende kritieken , weliswaar ook een vergunning nodig van 5 euro maar die is ook geldig voor Rheden en Montferland.
Deze route is 25 km lang.
Redelijk centraal , zelfs voor de Belgen.
Het gebied ligt tussen Waalwijk , Drunen en Loon op Zand.
Deze route is 25 km lang.
Redelijk centraal , zelfs voor de Belgen.
Het gebied ligt tussen Waalwijk , Drunen en Loon op Zand.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Als het bij de Loonse en Drunse Duinen is dan kan ik ook komen want dat kan ik nog wel fietsen. Of in amerongen hen je ook een route van ong 15 km en dat zou ik ook nog wel kunnen fietsen.
dus ik hoop dat het niet te ver voor mijn wordt want het lijkt me heel mooi om eens met z'n alle te gaan mtb'en
dus ik hoop dat het niet te ver voor mijn wordt want het lijkt me heel mooi om eens met z'n alle te gaan mtb'en
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 18 November 2005
Je zou ook de Loonse en Drunse Duinen kunnen nemen , veel lovende kritieken , weliswaar ook een vergunning nodig van 5 euro maar die is ook geldig voor Rheden en Montferland.Deze route is 25 km lang.Redelijk centraal , zelfs voor de Belgen.Het gebied ligt tussen Waalwijk , Drunen en Loon op Zand.
Goed idee.
Deze ronde ligt zowat in mijn achtertuin maar ik heb hem nog nooit gereden.
Je zou ook de Loonse en Drunse Duinen kunnen nemen , veel lovende kritieken , weliswaar ook een vergunning nodig van 5 euro maar die is ook geldig voor Rheden en Montferland.Deze route is 25 km lang.Redelijk centraal , zelfs voor de Belgen.Het gebied ligt tussen Waalwijk , Drunen en Loon op Zand.
Goed idee.
Deze ronde ligt zowat in mijn achtertuin maar ik heb hem nog nooit gereden.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Ik zou zeggen hier: http://www.mtb-schoorl.nl/parcours.htm