Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

reclame op je shirt of niet?

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 24 jun 2005 15:48

Quoten: Origineel geplaatst door PMME op 24 Juni 2005

Merkenploegenkledij moet je verdienen vind ik. Quick-step/Lotto/Discovery/Fassa ... dat staat voor iets ... degelijk getrainde hardrijders. Nog belachelijker is in mijn ogen met de groene/bolletjes of laat staan de gele trui te fietsen...die truien staan voor iets waar wij als gewone "recreant " geen recht op hebben.Bovendien moet je ook nog betalen om met die sponsor zijn reclame rond te rijden . Ik fiets zo neutraal mogelijk blauw truitje , zwarte of blauwe broek. Sommige " reclame " kan je sowieso niet vermijden... hoe dikwijls staat Eddy Merckx op een frame, of Ridley of TREK of Bianchi... een keertje of 6 à 8 ?

Dus de verkoop van voetbalshirts is ook onzin??Ik zie echt het probleem niet dat je betaald voor het dragen van een sponser, ik koop het shirt omdat ik het mooi en niet omdat er een bepaalde sponser op staat

helmud
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 mei 2005 22:10

helmud 24 jun 2005 22:50

Het maakt mij echt nix uit in wat voor iets dat ik fiets hoor, maar als je t slim aanpakt is merkenteamskleding goedkoper dan effen dingen. Als t dan toch niet uitmaakt ga ik meestal voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4447
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 25 jun 2005 22:26

Quote: Origineel geplaatst door twijfelaar op 21 Juni 2005
kent er toevallig iemand het adres van een kledingwinkel waar je fietsshirts zelf kunt laten bedrukken??? Zoals je met Tshirts kunt?

Zie t wel zitten om met mijn kleine boskabouter op de rug rond te vlammen.


kan bij de meeste fm wel denk ik alleen de afname is wat minder interessant, min 25 stuks ofzo

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6154
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 25 jun 2005 23:21

Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 24 Juni 2005



Quoten: Origineel geplaatst door PMME op 24 Juni 2005

Merkenploegenkledij moet je verdienen vind ik. Quick-step/Lotto/Discovery/Fassa ... dat staat voor iets ... degelijk getrainde hardrijders. Nog belachelijker is in mijn ogen met de groene/bolletjes of laat staan de gele trui te fietsen...die truien staan voor iets waar wij als gewone "recreant " geen recht op hebben.Bovendien moet je ook nog betalen om met die sponsor zijn reclame rond te rijden . Ik fiets zo neutraal mogelijk blauw truitje , zwarte of blauwe broek. Sommige " reclame " kan je sowieso niet vermijden... hoe dikwijls staat Eddy Merckx op een frame, of Ridley of TREK of Bianchi... een keertje of 6 à 8 ?


Hmmm domme uiting vind ik ....Ploegenshirts van santini en broeken zijn veelal 10 tot 20 Euro goedkoper dan zonder ploegensponsoring ...zeker bij de fa Hopmans ....
Zelf koop ik daar mijn kleding , en betaal voor een shirt ca 20 Euro en voor een Santini broek meestal een Euro of 29 tot 39 ...wat kan mij het dan bommen of er iets opstaat....
Als je dan toch zonder merken wilt fietsen moet je zeker geen merkfiets kopen ..of over laten spuiten in zo'n mooie neutrale blauwe of zwarte kleur ..
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 25 jun 2005 23:54

Quote: Origineel geplaatst door hormann op 20 Juni 2005
Ik ben een artikel aan het schrijven over de vraag wat je als toerfietser nou eigenlijk moet dragen: rij jij het liefst in een shirt van een van de ploegen die in de Tour meedoen, of kies je liever voor zomaar een shirt? Kortom: wat is cool? Heb je daarover een uitgesproken mening, reageer dan!



De afgelopen 2 seizoenen droegen wij dit







, nu dit:
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 28 jun 2005 21:09

Quoten: Origineel geplaatst door PMME op 24 Juni 2005

Nog belachelijker is in mijn ogen met de groene/bolletjes of laat staan de gele trui te fietsen...die truien staan voor iets waar wij als gewone "recreant " geen recht op hebben.


Ik vind het prachtig die kampioenstruien, afgelopen zondag in Rotterdam reed er ook iemand in een Erik Dekker tenue, lachen toch. In de amstegoldrace iemand bergop met een bolletjes trui inhalen........ WHAHAHAHA. Iedereen moet lekker aantrekken wat ze leuk vinden. Ik durf zelf geen UCI WK shirt aan te doen omdat ik het niet kan " handelen " om me in te laten halen in die outfit.
Ik ben zelf helemaal weg van Assos en dan met name de speciale shirts, lachen man, in je koeprint door de weilanden rijden en die koeien maar denken " lekker geil ding ". Ik moet er nu zelfs om gimlachen. Kleine details als bloemetjes op de mouwen, hoe verzin je het. Deze shirts heb ik nu:

ps: bloemen & koeien op je wielershirt ? nee ik ben geen jeanet ( B ) tappet ( F )
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 29 jun 2005 00:05

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 28 Juni 2005

Echt hele mooie shirts die van Assos, ik heb er zelfs een gezien met een koejekop voorop en z,n kont op de achterkant echt gaaf maar ja die prijs is ook heel gaaf , oeps ongeveer 90 euro!!!



Dit is al een ouder schirt en inderdaad erg cool. Helaas komen de zwitsers niet snel met niewe shirts uit. De retroshirts van Le coq sportif en de Italia shirts zijn ook helemaal te gek. 90 euro daar kun je 4 biefstukjes voor kopen, heb ik liever een Assos, MWOEH !
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 29 jun 2005 00:24

Ik vind die Koekiemonster trui van Pearl Izumi echt héél erg cool!

 
Ze hebben ze ook van Grover, die past eigenlijk beter bij mijn karakter, maar kleurt alleen minder bij mijn fiets
 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 29 jun 2005 16:16

Schitterende shirts. Ik zelf rijd altijd met mijn shirt van de toeristen. Supergerief van Vermarc.
Excuse me while I kiss the sky

Plaats reactie