Cervelo Centaur Soloist
Bedankt voor je snelle reactie. Dat je van het geld van dat BMC frame twee Scott Cr1 frames kan kopen, zegt mij genoeg. Maar toch wel jammer dat ze niet in Nederland worden verkocht. Is toch weer wat minder keuze. Maar gelukkig bestaan er ook nog andere frames
Voor Cervélo FRAMES moet je zijn op www.triconsultancy.com
Idd zijn er in de Benelux alleen frames leverbaar.
De Cervélo Soloist FS wordt geleverd met Fullcarbon voorvork, carbon zadelpen en balhoofdset. Voor 2005 is de stijfheid verbeterd o.a. door en mannetje achter het bracket. EN jongens kom op hij is stijf genoeg voor Jens Voigt probeer hem eens bij te houden!!!
Idd zijn er in de Benelux alleen frames leverbaar.
De Cervélo Soloist FS wordt geleverd met Fullcarbon voorvork, carbon zadelpen en balhoofdset. Voor 2005 is de stijfheid verbeterd o.a. door en mannetje achter het bracket. EN jongens kom op hij is stijf genoeg voor Jens Voigt probeer hem eens bij te houden!!!
pas op! paaltje!
Prachtig fiets op de geposte foto's!!
Opmerkingetjes:
- de positie vind ik niet zo mooi: niet beter een kleiner kadertje gekocht?
- hierop horen carbon cranks!
- de fietsenwinkel vermeld op de plaats waar jouw naam hoort?!
Mega fiets voorts!!
Opmerkingetjes:
- de positie vind ik niet zo mooi: niet beter een kleiner kadertje gekocht?
- hierop horen carbon cranks!
- de fietsenwinkel vermeld op de plaats waar jouw naam hoort?!
Mega fiets voorts!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- harry_sz
- Forum-lid
- Contact
Ik heb contact met die S-tec sports winkel in Duitsland en die hebben een aanbod gedaan voor een Cervelo Team frame (dus met carbon voorvork) met Campagnolo Centaur, Vento-wielen, Ritchey onderdelen en een Selle Filante zadel. Totaal kost 2399 Euro, maar dat is nog excl. pedalen.
Klinkt wel redelijk toch of kan ik hetzelfde ergens anders voor minder krijgen? Mijn voorkeur gaat wel uit naar een echte fietsenwinkel, dus geen online-shop ofzo.
Klinkt wel redelijk toch of kan ik hetzelfde ergens anders voor minder krijgen? Mijn voorkeur gaat wel uit naar een echte fietsenwinkel, dus geen online-shop ofzo.
Quoten: Origineel geplaatst door Harry_sz op 30 Juli 2005
S-tec sports .....
Nou, in een advertentie in TOUR bieds S-Tec de Soloist Team met Dura Ace 10, Cosmic Elite, SLR en FSA stuur en pen aan voor 2899....
Vergeleken daarbij is dat aanbod met Centaur ook wel redelijk scherp (iets minder scherp, met Shimano wordt nu eenmaal veel meer gestunt en die Vento wielen zijn vrij goedkoop)
Maar op zich...... veel scherpere prijzen dan bij S-Tec zul je niet gauw vinden.....
S-tec sports .....
Nou, in een advertentie in TOUR bieds S-Tec de Soloist Team met Dura Ace 10, Cosmic Elite, SLR en FSA stuur en pen aan voor 2899....
Vergeleken daarbij is dat aanbod met Centaur ook wel redelijk scherp (iets minder scherp, met Shimano wordt nu eenmaal veel meer gestunt en die Vento wielen zijn vrij goedkoop)
Maar op zich...... veel scherpere prijzen dan bij S-Tec zul je niet gauw vinden.....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- harry_sz
- Forum-lid
- Contact
Door die fiets met Dura Ace kwam ik ook weer bij S tec terecht.DA vind ik echter te duur en Campa Centaur vind ik gewoon mooier dan Shimano Ultegra oid.
Alleen die Ritchey Pro onderdelen staan me niet zo aan, maar ITM of Cinelli is vast ook wel mogelijk.
Ik ga alleen nog even aan Hergarden vragen wat die fiets bij hun kost. Zij zijn soms nog iets goedkoper namelijk.
Alleen die Ritchey Pro onderdelen staan me niet zo aan, maar ITM of Cinelli is vast ook wel mogelijk.
Ik ga alleen nog even aan Hergarden vragen wat die fiets bij hun kost. Zij zijn soms nog iets goedkoper namelijk.
Beetje off topic en het zal wel weer oud nieuws zijn, maar ik las net op de Cervelo site dat de 2.5 Bayonne voor 2006 zo veel beter is dan die van 2005, dat er word afgeraden om deze nog aan te schaffen. Daarnaast word er beweerd dat het frame van deze fiets het gewicht van die van de C1 zal benaderen. Het zal namelijk maar 850 gram wegen. Ben zeer benieuwd.
Matiz
Matiz