Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Trek Madone 5.9 Sl opbouwen

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 08 sep 2005 09:44

Quoten: Origineel geplaatst door GiantOcrnce op 07 September 2005

http://www.hergarden.de/enid/b943465e82 ... 38/3j.html
tis nogal een link maar hij werkt, en uiteraard op www.bontrager.com
en het is de x lite , sorry

Duidelijk, dat dacht ik al: eht meot de Race X Lite zijn.Deze heb ik ook alleen dan in de compact uitvoering: moet alleen nog even gemonteerd worden.
Zelf ben ik ook aardig bezig met m'n Trek 5500:-stuurpen is vervangen door Race XXX Lite (geen carbon, was RaceLite)-zadelpen is vervangen door RaceXlite (was select)-zadel is een SLR 135gr geworden (was Era K)-crankstel: van triple Ultegra naar RaceXLite compact-voorder.: van triple Ultegra 9v naar dual Ultegra 10v
Volgend jaar eens kijken naar een opvolger van m'n wielset: is nu RaceLite van Bontrager. Zit uiteraad te denken aan weer een Bontrager set (fiets een beetje 1 geheel houden :)), RaceXlite Aero bijv. of de carbon uitvoering, maar die is alleen voor tubes.
Waarom trouwens Mavic wielen erin? Zal toch echt voor een mooi setje RaceXLite gaan (is wel wat duurder), of een zelf samen gesteld setje.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 08 sep 2005 16:20

Zomaar op een zonnige dag ff naar Hopmans en bouwen, nog niets afgesteld alleen opgezet en de zadelpen en het zadel komen van mijn mtb omdat mijn pen nog niet binnen is......
"Try not. Do or do not......there is no try"

sharkman
Forum-lid

sharkman 08 sep 2005 16:48

van een zwatt crankstel en zwarte wielen zou de fiets wel mooier worden (smaak).

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 08 sep 2005 23:38

Ok foto is niet al te best maar toch....morgen wel ff buiten schieten.
zadel en de pen zijn nog niet de juiste, maar de rest is af en het stuurlint wordt toch wel zwart denk ik.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 08 sep 2005 23:47

Ziet er goed uit. Is het nou een volledige D-A groep of alleen het zaagblad?

En wat voor stuurlintje is dat? Ik wil mogelijk ook een zilvergrijs lintje op mijn bike-to-be.

Staat je stuur trouwens niet wat erg ver naar boven gekanteld? Zo heb je helemaal geen vlak stuk om lekker met je handen in de beugels op te hangen.

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 08 sep 2005 23:50

Puike fiets. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben jaloers
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

casran
Forum-lid HC

casran 09 sep 2005 00:10

Prachtige fiets, zeker als zadel en pen nog veranderd worden. Die stuurbocht vind ik, zoals gezegd, echt een lelijke vorm hebben.
Je zal al rijdend wel ondervinden dat deze Trek iets langer is dan je Giant.

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 08 September 2005

En wat voor stuurlintje is dat? Ik wil mogelijk ook een zilvergrijs lintje op mijn bike-to-be.

Geen idee wat Andro hier heeft, maar het Deda white carbon stuurlint is wel cool... ik heb dat nu liggen. Bekijk maar 'ns de foto's op deze link:
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 3&start=15
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 09 sep 2005 00:55

Ziet er goed uit. Is het nou een volledige D-A groep of alleen het zaagblad? En wat voor stuurlintje is dat? Ik wil mogelijk ook een zilvergrijs lintje op mijn bike-to-be.Staat je stuur trouwens niet wat erg ver naar boven gekanteld? Zo heb je helemaal geen vlak stuk om lekker met je handen in de beugels op te hangen.
yep is alleen het zaagblad (want die vindt ik zo mooi)
stuurlintje no name bij Hopmans zilver carbon € 5.95
en stuur vertekend denk ik op de foto want hij is zo goed als waterpas

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 09 sep 2005 01:03

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 September 2005

Prachtige fiets, zeker als zadel en pen nog veranderd worden. Die stuurbocht vind ik, zoals gezegd, echt een lelijke vorm hebben.
Je zal al rijdend wel ondervinden dat deze Trek iets langer is dan je Giant.
Dank je! ik ben dan ook apetrots.....
en die stuurbocht gaat er ook af maar wil even de noviteiten van Eurobike afwachten want in het huidige assortiment heb ik nog niks gevonden (lees: betaalbaar)
En hij zit idd al langer dat heb ik al ondervonden bij het "proefzitten"

Geen idee wat Andro hier heeft, maar het Deda white carbon stuurlint is wel cool... ik heb dat nu liggen. Bekijk maar 'ns de foto's op deze link:
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 3&start=15

trekbiker
Forum-lid

trekbiker 09 sep 2005 01:08

yep wordt erg mooi,wielen vind ik ook erg mooi welke zijn dat?
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 09 sep 2005 01:13

Ksyrium Elite 2, ik vindt ze ook erg mooi geworden in combi met het frame (is altijd een beetje afwachten).
ik heb bewust voor alu kleurige wielen gekozen omdat ik bang was dat het dan allemaal erg sober zou worden.
beetje reclame: Ksyrium Elite 2 bij Hopmans € 329,00 ! zowel campa als shimano body echt heel goedkoop en ik heb alle duitsers wel gehad via internet.

trekbiker
Forum-lid

trekbiker 09 sep 2005 01:17

waarom gekozen voor Ksyrium Elite 2 ipv bontrager wielen om maar even bij de trek onderdelen te blijven
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>

Plaats reactie