Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Scheren van schaamhaar?

twijfelaar
Forum-lid

twijfelaar 05 okt 2005 17:18

here jeses...

wat is het volgende???

Waxen van de bilspleet???

@coulthard   dat de meisjes die jij kent klagen over teveel heeft niks te maken met de lengte van het schaamhaar... eerder met de lengte (of korte??) van een andere element in die regio.

Een berg die niet boven de boomgrens uitkomt is nu eenmaal geen berg, maar een heuvel.

coulthard
Forum-lid

coulthard 05 okt 2005 21:57

Quoten: Origineel geplaatst door twijfelaar op 05 Oktober 2005

here jeses...wat is het volgende???Waxen van de bilspleet???@coulthard   dat de meisjes die jij kent klagen over teveel heeft niks te maken met de lengte van het schaamhaar... eerder met de lengte (of korte??) van een andere element in die regio. Een berg die niet boven de boomgrens uitkomt is nu eenmaal geen berg, maar een heuvel.

Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

rolandt
Forum-lid

rolandt 06 okt 2005 00:01

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 05 Oktober 2005

here jeses...wat is het volgende???Waxen van de bilspleet???@coulthard   dat de meisjes die jij kent klagen over teveel heeft niks te maken met de lengte van het schaamhaar... eerder met de lengte (of korte??) van een andere element in die regio. Een berg die niet boven de boomgrens uitkomt is nu eenmaal geen berg, maar een heuvel.

Hij doelt waarschijnlijk op die zweetlepel van je

coulthard
Forum-lid

coulthard 06 okt 2005 00:14

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 05 Oktober 2005

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 05 Oktober 2005

Hij doelt waarschijnlijk op die zweetlepel van je

Eigenlijk doet hij precies hoe ik mijn seizoen ook op bouw; namelijk pieken. af en toe gaat hij naar beneden en menig keer piekt hij hoog, heel hoog
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

geertjebeertje
Forum-lid

geertjebeertje 14 okt 2005 10:26

Hola big rosa,

je zegt daar aërodynamica maar...

Haar op je benen is aërodynamsicher dan geen haar! Vergelijk met een haai. Die heeft ook scherpe "schubben" op zijn "huid" waardoor hij sneller door het water kan. Haar op je been heeft hetzelfde effect met lucht...

en ja, dat is wetenschappelijk bewezen!

alstro
Forum-lid

Gebruikersavatar alstro 15 okt 2005 12:54

Beetje scheren hé anders zien ze mijn tattoo niet

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 15 okt 2005 19:35

Ik wil het niet weten.....

Quoten: Origineel geplaatst door Geertjebeertje op 14 Oktober 2005

Haar op je benen is aërodynamsicher dan geen haar! Vergelijk met een haai. Die heeft ook scherpe "schubben" op zijn "huid" waardoor hij sneller door het water kan. Haar op je been heeft hetzelfde effect met lucht...en ja, dat is wetenschappelijk bewezen!

Een golfballetje heeft ook niet voor niets die kleine deukjes. Heeft te maken met een soort van luchtlaagje wat zich er omheen vorm wat de luchtweerstand minimaliseerd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

coulthard
Forum-lid

coulthard 15 okt 2005 21:46

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 15 Oktober 2005

Ik wil het niet weten.....

Quoten: Origineel geplaatst door Geertjebeertje op 14 Oktober 2005

Haar op je benen is aërodynamsicher dan geen haar! Vergelijk met een haai. Die heeft ook scherpe "schubben" op zijn "huid" waardoor hij sneller door het water kan. Haar op je been heeft hetzelfde effect met lucht...en ja, dat is wetenschappelijk bewezen!

Een golfballetje heeft ook niet voor niets die kleine deukjes. Heeft te maken met een soort van luchtlaagje wat zich er omheen vorm wat de luchtweerstand minimaliseerd.

Ja, maar dat werkt alleen als je stoppels hebt. Gewone haren werken zeer in het nadeel
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

whocares
Forum-lid

whocares 15 okt 2005 23:20

Niet te veel offtopic , schaamhaar zit niet op je benen.

Was er niet een ander topic over benen scheren ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 15 okt 2005 23:46

Een golfballetje heeft ook niet voor niets die kleine deukjes. Heeft te maken met een soort van luchtlaagje wat zich er omheen vorm wat de luchtweerstand minimaliseerd.+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja, dat is bekend, maar waarom zie je nooit een vliegtuig met dimples in de neus? Wel 1 type helm gezien ,maar andere zijn glad (Tijdrithelmen) Auto's? Allemaal gladde neus en zonder deuken. Nou, uitgezonderd de vrouwenauto's!IK geloof wel in die golfballen met dimples maar waarom werkt het niet bij  andere gestroomlijnde vlieg- en voertuigen?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie