Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Sportieve voornemens 2006?

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 23 dec 2005 22:10

Ach joh , ik heb me ook ingeschreven. Tenslotte moet er toch iemand de rode lantaarn dragen!.
Daarbij. De heuvels gaan niet alleen omhoog hoor.Dat gaat niet schijnt.
CC, agr 100; limo 100

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 dec 2005 23:03

 
                                     A F V A L L E N 
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 24 dec 2005 00:13

Van je fiets???? 
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 24 dec 2005 00:19

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 23 December 2005


Leuke vraag. Eerst maar eens het duurvermogen uitbouwen. Die koude dagen heb ik niets aan. Mijn doel is met een klein clubje de Ronde van Noord-Holland op 22-4 (de 110 km) te volbrengen. Het zal m'n eerste 100+ worden, dus een kleine mijlpaal als ik het haal. Inschrijven is reeds mogelijk en dat heb ik dus maar gedaan. Eerst maar eens een paar 75 km rijden met de DTC in maart. Daarna zien wel wel, het aanbod van koersen is erg groot.
De AGR is net een week eerder dan de Ronde van Noord-Holland, alles ik het zo lees is het aantal forum shirts in de AGR nogal groot, ik zou zo graag mee willen rijden maar ik denk niet dat ik het haal. Al die heuvels en ze gaan alleen maar omhoog. Mijn laatste hellingproef was een jaar of 30 geleden tijdens m'n rijexamen en het viaduct over de A4 zie al als een col van de buitencategorie.
Limburgs Mooiste in juni lijkt me wel haalbaar, misschien moet ik me daar maar op richten maar het niet mee rijden van de AGR zal ik als een gemis ervaren. (en dan hier natuurlijk lezen hoe geweldig het was...)

Wat een droevig verhaal , ik heb met je te doen Chubbie.
kiekeboe

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 24 dec 2005 00:25

Wat een prachtige doelen allemaal, het lijkt wel of het nieuwe jaar er aan komt. Ik heb geen doel, nooit gehad, wil ik niet hebben ook, doelloos dwalen als een dolende ridder(wielrenner), heerlijk.
kiekeboe

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 24 dec 2005 00:34

Na het lezen van een aantal andre topics, schiet me  plotseling een doel te binnen. En dat is: dat Haagse hopje, Big Rosa tijdens de AGR meerdere keren inhalen.
kiekeboe

rudo
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jun 2005 15:01

rudo 24 dec 2005 01:57


postamble();

Mijn doel is met mijn knie weer (bijna volledig) genezen drie keer per week volle bak los te gaan op het voetbalveld... en dan verder ieder vrij gaatje te vullen op de fiets. Wil wat leuke weekendjes trappen en eigenlijk ook wel een echte berg (ventoux, alpe ed.) naar boven fietsen/harken.
Een ander doel(etje) is om mezelf met slecht weer ook de fiets op te schoppen...als er mensen zijn met tips hoor ik het graag.
Gr Rudo
groetjes Rudo

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 24 dec 2005 12:15

Quoten: Origineel geplaatst door Rudo op 24 December 2005


<SCRIPT language=javascript>postamble();
Mijn doel is met mijn knie weer (bijna volledig) genezen drie keer per week volle bak los te gaan op het voetbalveld... en dan verder ieder vrij gaatje te vullen op de fiets. Wil wat leuke weekendjes trappen en eigenlijk ook wel een echte berg (ventoux, alpe ed.) naar boven fietsen/harken.
Een ander doel(etje) is om mezelf met slecht weer ook de fiets op te schoppen...als er mensen zijn met tips hoor ik het graag.
Gr Rudo


Tips, spreek af met kameraden, ga niet alleen. Gebruik een slecht weer fiets, anders ben je meer aan het poetsen dan dat je op de fiets zit. Goede warme kleding, vochtdoorlatend! Neem direct een douche na het fietsen, dan pas poetsen. Vergeet niet voldoende te eten en te drinken, door de koude zal je sneller door de reserves zitten.
 
 

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 dec 2005 14:24

Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 23 December 2005

Van je fiets???? 

         Hahaha! Goeie!  Nee, teveel buikspek. Dat moet eraf!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 24 dec 2005 14:56

Geen doelen. Vooral gezond blijven! Ik zie wel volgend jaar. Tot nu toe overtref ik mezelf elk jaar weer. 

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 24 dec 2005 16:17

Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 24 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Rudo op 24 December 2005


<SCRIPT language=javascript>postamble();
Mijn doel is met mijn knie weer (bijna volledig) genezen drie keer per week volle bak los te gaan op het voetbalveld... en dan verder ieder vrij gaatje te vullen op de fiets. Wil wat leuke weekendjes trappen en eigenlijk ook wel een echte berg (ventoux, alpe ed.) naar boven fietsen/harken.
Een ander doel(etje) is om mezelf met slecht weer ook de fiets op te schoppen...als er mensen zijn met tips hoor ik het graag.
Gr Rudo


Tips, spreek af met kameraden, ga niet alleen. Gebruik een slecht weer fiets, anders ben je meer aan het poetsen dan dat je op de fiets zit. Goede warme kleding, vochtdoorlatend! Neem direct een douche na het fietsen, dan pas poetsen. Vergeet niet voldoende te eten en te drinken, door de koude zal je sneller door de reserves zitten.
 
 



Dat snap ik dus niet helemaal. Ook al heb je een tweede, wellicht oudere fiets die je gebruikt met slecht weer dan moet je die toch poetsen als ie vies is en met name de onderdelen? Het lijkt me het behoud voor je fiets en je wilt toch lekker soepel blijven fietsen?
Sorry, het is wel off-topic maar ik moet het toch even kwijt.

ridley86
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 02 feb 2005 17:02

ridley86 24 dec 2005 20:53

Ik heb volgend jaar een goed gevuld jaar met vele verschillende doelen.

-mtb strandrace knokke
-winterduathlon lille (3km lopen, 26km mtb,1.5 lopen
-ronde van vlaanderen voor toeristen (dit jaar hopelijk in brugge vertrekken)
-TBT grote toer
-Op het einde van het jaar zou ik graag meedoen aan de winterduathlon in kasterlee (15.2 lopen, 105 mtb, 30.4 lopen)
-en natuurlijk de reis met de toeristenclub ( rittenschema: http://users.pandora.be/dropflop/frankrijk%20ritten.jpg)

voor de rest zijn er nog ritten zoals amstel gold , tienen classic , ludo diercksens ....

Hopelijk laat de gezondheid dit allemaal toe en hebben we geen 2dezit

prettige feestdagen

niels

Plaats reactie