Wie wint Parijs-Roubaix...BOONEN
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 07 April 2006
Boonen zit op een nieuw tuig van Time zondag:
Volgens mij kan je niks over Tom’s houding zeggen, wanneer de foto’s gemaakt zijn met een lachspiegelcamera.
Of is het juist een goeie camera, en rijdt Tom op ovalen wielen waarmee hij wat makkelijker over de kasseien dokkert?
Klik hier voor nog een paar foto's van die Biopace-wielen.
Boonen zit op een nieuw tuig van Time zondag:
Volgens mij kan je niks over Tom’s houding zeggen, wanneer de foto’s gemaakt zijn met een lachspiegelcamera.
Of is het juist een goeie camera, en rijdt Tom op ovalen wielen waarmee hij wat makkelijker over de kasseien dokkert?
Klik hier voor nog een paar foto's van die Biopace-wielen.
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 09 April 2006
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 07 April 2006
Boonen zit op een nieuw tuig van Time zondag:
Volgens mij kan je niks over Tom’s houding zeggen, wanneer de foto’s gemaakt zijn met een lachspiegelcamera.Of is het juist een goeie camera, en rijdt Tom op ovalen wielen waarmee hij wat makkelijker over de kasseien dokkert?Klik hier voor nog een paar foto's van die Biopace-wielen.
Dan hebben ze volgens mijn de foto in de breedte verkleind, je kunt dan hele rare verhoudingen krijgen. Als je de foto alleen in de breedte of alleen in de hoogte verkleind, dan krijg je inderdaad ovale wielen!
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 07 April 2006
Boonen zit op een nieuw tuig van Time zondag:
Volgens mij kan je niks over Tom’s houding zeggen, wanneer de foto’s gemaakt zijn met een lachspiegelcamera.Of is het juist een goeie camera, en rijdt Tom op ovalen wielen waarmee hij wat makkelijker over de kasseien dokkert?Klik hier voor nog een paar foto's van die Biopace-wielen.
Dan hebben ze volgens mijn de foto in de breedte verkleind, je kunt dan hele rare verhoudingen krijgen. Als je de foto alleen in de breedte of alleen in de hoogte verkleind, dan krijg je inderdaad ovale wielen!
Als ie gaar is kom ik terug
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 08 April 2006
Die demping van de achtervork ziet er best raar uit. Ik zie alleen de demper, maar geen scharnierpunt. Ik vraag me af hoelang zo'n frame meegaat, want volgens gebruik je nu het frame als "scharnierpunt".
Als je een aluminium buis een aantal keer op en neer breekt, dan zal het aluminium vanzelf een keer metaalvermoeidheid gaan vertonen en op den duur door midden breken.
Maar ik verder wel genoeg vertrouwen in Trek dat het frame minimaal 1 Paris-Roubaix zal meegaan, ze zullen het vast wel hebben getest.
Wel eens gezien hoe de aluminium vleugels van vliegtuigen op en neer zwiepen? En dat jaren lang! Dat breken zal wel meevallen, hoop ik!
Die demping van de achtervork ziet er best raar uit. Ik zie alleen de demper, maar geen scharnierpunt. Ik vraag me af hoelang zo'n frame meegaat, want volgens gebruik je nu het frame als "scharnierpunt".
Als je een aluminium buis een aantal keer op en neer breekt, dan zal het aluminium vanzelf een keer metaalvermoeidheid gaan vertonen en op den duur door midden breken.
Maar ik verder wel genoeg vertrouwen in Trek dat het frame minimaal 1 Paris-Roubaix zal meegaan, ze zullen het vast wel hebben getest.
Wel eens gezien hoe de aluminium vleugels van vliegtuigen op en neer zwiepen? En dat jaren lang! Dat breken zal wel meevallen, hoop ik!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 09 April 2006
tjonge jonge, wat was daar net nu gebroken? Leek wel de vorkbuis of was het gewoon de stuurpen.
Het was zijn vorkbuis. Hij had dus geen succes met zijn speciale vork. Wellicht beter een stalen buis kunnen kiezen ipv een aluminium versie.
tjonge jonge, wat was daar net nu gebroken? Leek wel de vorkbuis of was het gewoon de stuurpen.
Het was zijn vorkbuis. Hij had dus geen succes met zijn speciale vork. Wellicht beter een stalen buis kunnen kiezen ipv een aluminium versie.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Boonen kan het wel vergeten, nog even een extra stop voor de stoptrein kosten hem zeker weer een extra 20/25 sec.....
en dat stuur van Hincapiwat een reclame zeg......
maar hij heeft geluk dat het stuur niet in zijn middenrif sloeg, want dan was het lelijker geweest...
maar goed Canccelara komt over de streep....
en dat stuur van Hincapiwat een reclame zeg......
maar hij heeft geluk dat het stuur niet in zijn middenrif sloeg, want dan was het lelijker geweest...
maar goed Canccelara komt over de streep....
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 09 April 2006
Anyway, goede reclame voor Bontrager
Ik denk het merk voorvork , als je goed op TV had gekeken kon je zien dat de bovenkant van de vorkbuis + stuurpen Vlak afgebroken was op de balhoofbuis lager
Anyway, goede reclame voor Bontrager
Ik denk het merk voorvork , als je goed op TV had gekeken kon je zien dat de bovenkant van de vorkbuis + stuurpen Vlak afgebroken was op de balhoofbuis lager