Voor al je afspraakjes

nieuw forum

b-ram
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 20 apr 2005 14:23

b-ram 22 apr 2006 00:28

We klikken er lekker op los. Goed voor de pageviews. En dus de ad's. Welke ad's dan? Volgens mij zit er in het hele forum geen advertentie verscholen, dus die vlieger gaat niet echt op.
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 22 apr 2006 01:51

Forum zo houden als het nu is. Een kleine uitbreiding op de zoekfunktie misschien is wel handig. Ik plaatst wel eens berichten die ik zelf dat niet meer kan terug vinden. Dus ook de eventuele reakties daarop kan ik dan niet vinden. Maar ja, een beetje rommelig heeft zo z'n charme. Thuis hang ik de schilderijtjes ook altijd scheef op, vind ik leuk en een bepaalde sfeer geven. Perfectie sucks!!  
kiekeboe

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 apr 2006 14:06

Quoten: Origineel geplaatst door b-ram op 21 April 2006


We klikken er lekker op los. Goed voor de pageviews. En dus de ad's. Welke ad's dan? Volgens mij zit er in het hele forum geen advertentie verscholen, dus die vlieger gaat niet echt op.


Er zijn genoeg bezoekers van het forum die altijd via de frontpage binnenkomen en dan dus gewoon advertenties zien. En tja als je naar een mogelijke adverteerder het aantal pageviews stuurt pak je toch van alles wat op het hele domein fiets.nl wordt gedaan, gewoon site stats.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38128
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 apr 2006 23:11

AM, als mod vind ik dat je je toch eens wat genuanceerder over het geheel uit zou mogen laten.....
Als je dingen dwars zitten communiceer je met de contactpersonen bij FIETS en niet open en bloot via het forum.
Less is bore

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 23 apr 2006 00:10

Volgens mij geeft hij juist aan dat hem daar nou net de schoen wringt. Er is blijkbaar geen communicatie.
CC, agr 100; limo 100

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38128
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 apr 2006 19:20

Bel ze een keer, herinneringsmailtjes, etc, maar niet op deze wijze. En zeker niet na de post van FIETS in dit topic.
Maar goed, dat is slechts mijn mening...
Less is bore

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 23 apr 2006 22:59

Quoten: Origineel geplaatst door amnesiac op 20 April 2006

Ik wil graag helpen met het opzetten van een nieuw forum.Maar dan moeten we het wel met een groep opzetten die er tijd en moeite voor wil doen.


Ik vind het forum eigenlijk wel prima zo, maar ik ben dan ook geen andere fora gewend. Natuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen, maar dat hou je toch.
Misschien een rare gedachte, maar als er meer mensen zijn als amnesiac die tijd willen steken in een verbeterd forum, waarom dan niet SAMEN met fiets? Het opzetten van een ander type forum kost veel tijd (neem ik aan) en het lijkt me logisch dat de redactie daar geen tijd voor heeft. Maar met behulp van een aantal vrijwilligers is dát probleem in ieder geval van de baan. 
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 24 apr 2006 15:22

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 23 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door amnesiac op 20 April 2006

Ik wil graag helpen met het opzetten van een nieuw forum.Maar dan moeten we het wel met een groep opzetten die er tijd en moeite voor wil doen.


Ik vind het forum eigenlijk wel prima zo, maar ik ben dan ook geen andere fora gewend. Natuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen, maar dat hou je toch.
Misschien een rare gedachte, maar als er meer mensen zijn als amnesiac die tijd willen steken in een verbeterd forum, waarom dan niet SAMEN met fiets? Het opzetten van een ander type forum kost veel tijd (neem ik aan) en het lijkt me logisch dat de redactie daar geen tijd voor heeft. Maar met behulp van een aantal vrijwilligers is dát probleem in ieder geval van de baan. 


De tijd valt wel mee blijkt, alleen heb je niet zonder door verwijzing o.i.d nooit in korte tijd een dergelijke bron aan informatie als hier.
Het geen jij hier boven zet, m.b.t. verbeteren is vanaf het begin de insteek geweest en naar ik begreep van andere al een poos eerder. Zoals Jimbo al tikte, is dat nu precies waar fiets geen tijd en/of zin in heeft om wat voor rede dan ook.Als ik "fiets" zou zijn, zou ik ook een paar enthousiastelingen een halve vrije hand geven. Maar wel volgens het idee van hoe ik, zijnde "fiets", vind dat het forum moet zijn. Met evt spelregels e.d.
Het forum is best zo, maar het kan beter. Dat gevoel kennen de meeste wel als ik zie wat iedereen constant aan hun fiets veranderd. Dus zo raar is de wil niet om te verbeteren. Anderen worden helaas gelijk zenuwachtig van verandering.
Mijn idee staat er al een beetje:
Laat het forum hier, iedereen weet het te vinden.geef er alleen meer inhoud aan en laat het actief ondehouden.
gebruik het forum !!
 

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 24 apr 2006 18:54

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 24 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 23 April
Mijn idee staat er al een beetje:
Laat het forum hier, iedereen weet het te vinden.geef er alleen meer inhoud aan en laat het actief ondehouden.
gebruik het forum !!
 

denk dat ik me als nieuweling hierbij wel kan aansluiten....
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

sprintertje
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 okt 2005 17:18

sprintertje 25 apr 2006 17:37

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 21 April 2006


De mensen die zeuren zijn actieve mensen. Wat is jouw bijdrage tot nu toe al geweest? Ik zie enkel reactie waar je voor fanboy speelt.
Is echt niet zo dat het forum enkel geld kost. Er zijn ook opbrengsten door bijv de reclame die op de site van Fiets staat. We klikken er met z'n alle lekker op los dus meer pageviews, dus kan je meer vragen voor ad's.
 
 
ad1. Ik behoor met reden niet tot de actieve posters op dit forum. Maar onderschat mijn rol niet, beste Amclassic-fan!
ad2. Van wat SMM aan al dat doorklikken heeft verdiend in 2006, kun je net een leuke trainingsfiets kopen. Tweedehands! Ik merk een hoog naieviteitsgehalte betreffende de commerciele waarde van dit forum.
 
 

Plaats reactie