Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 08 Mei 2006
Heeft iedereen eigenlijk de smaak tropical fruit?
Nee ik had banaan. Moet zeggen een puike reep! Lekker van smaak en makkelijk te eten.
Fiets mei
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 08 Mei 2006
Ik had chocolade coating met tropical fruit. Het was erg tropical, want hij was zo gesmolten, dat je hem kon opdrinken. Toch heb ik in de kiosk exemplaren gevoeld, die los in de verpakking zaten (= niet vast gesmolten). Pech dus...
Ik had chocolade coating met tropical fruit. Het was erg tropical, want hij was zo gesmolten, dat je hem kon opdrinken. Toch heb ik in de kiosk exemplaren gevoeld, die los in de verpakking zaten (= niet vast gesmolten). Pech dus...
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Mei 2006
Ook bij Wout Verhoeven moet de schoorsteen blijven roken, ik geef hem geen ongelijk, trouwens ik zou het zelfde gedaan hebben . Tenslotte ga je natuurlijk niet je brood uit je mond stoten door je eigen spullen af te kraken.
Daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat Fiets hem ruimte biedt voor zo'n mooie advertorial
Ook bij Wout Verhoeven moet de schoorsteen blijven roken, ik geef hem geen ongelijk, trouwens ik zou het zelfde gedaan hebben . Tenslotte ga je natuurlijk niet je brood uit je mond stoten door je eigen spullen af te kraken.
Daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat Fiets hem ruimte biedt voor zo'n mooie advertorial
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij verkoopt toch niet aan partikulieren?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Tja, wat is reclame. Als je een bepaald merk fiets constant erg goed vindt, ben je dan aan het adverteren? Als je iets wilt weten over hoe de hele handel werkt, hoe dingen gemaakt worden, dan kom je uit bij fabrikanten, handelaren die hart hebben voor hun eigen product. En dat is helemaal niet erg. FIETS is vaak bij Shimano langsgeweest, het is leuk dat er nu een Campa man tussenzit. Natuurlijk ligt het er dik bovenop dat die man niet objectief is, maar zijn verhaal wordt dan ook keurig als een mening neergezet. En natuurlijk ben ik het er niet mee eens dat alles uit Taiwan niet met hart en ziel is gemaakt. Natuurlijk is dat wel zo, wat een onzin. Maar hij mag het vinden.
Ik ben net lid geworden voor een jaar van het blad Fiets en je krijgt er nog gratis een Campagnolo course broek bij is natuurlijk niet verkeerd,verder vind ik wat ik tot nog toe in het blad gezien heb de moeite waard om lid te worden, enne de broek heb ik binnen ziet er prachtig uit en zit perfect.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross