Duitse fietsen voor de grijze massa dus (lees Opelrijders).
trek of cervelo ???
-
- Forum-lid
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Mei 2006
Nou, na de presentatie van de fietsen van Der Jan, wil ik best een grijze muis worden!! Of zijn dat nu toch weer Italiaanse fietsen??
Nou, na de presentatie van de fietsen van Der Jan, wil ik best een grijze muis worden!! Of zijn dat nu toch weer Italiaanse fietsen??
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 30 Mei 2006
Worden ze dan in Italië gemaakt die Ule fietsen? Kijk je hebt in Duitsland RedBull, Bulls enz (Opel) en Ulrich (Mercedes). Of zo iets........
Worden ze dan in Italië gemaakt die Ule fietsen? Kijk je hebt in Duitsland RedBull, Bulls enz (Opel) en Ulrich (Mercedes). Of zo iets........
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Blijf erbij dat je moet kopen wat je mooi vindt (en persoonlijk zou geen van beide voor mij een kans maken). Vindt wel dat Trek als carbonpionier meer credits verdient dan Cervelo. Ze hebben aangetoond een langdurig betrouwbaar frame te kunnen bouwen. Cervelo daarentegen heeft nog geen jaar een redelijk betrouwbaar carbonframe op de markt en zal zich volgens mij eerst nog moeten bewijzen.
Van de 2.5 zijn er inmiddels zoveel ter ziele gegaan (goede service trouwens) dat het niet leuk meer is. De R3 houdt zicht tot op heden goed (op zeer matig lakwerk na dan). Als de R3 zich een aantal jaren heeft bewezen en Cervelo komt met een opvolger zou ik ook dit merk in mijn overweging meenemen.
Van de 2.5 zijn er inmiddels zoveel ter ziele gegaan (goede service trouwens) dat het niet leuk meer is. De R3 houdt zicht tot op heden goed (op zeer matig lakwerk na dan). Als de R3 zich een aantal jaren heeft bewezen en Cervelo komt met een opvolger zou ik ook dit merk in mijn overweging meenemen.