Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

We hebben er weer een eentje

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 29 sep 2006 11:56

je ziet er niks meer van

Mooie truk is dat altijd hé zoveel mensen die er nog intrappen altijd.......niet alleen met wielrenfiets (carbon ) maar gewoon  met alles.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

joeny
Forum-lid

joeny 29 sep 2006 22:00

Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 29 September 2006
Zo kapot is dat frame volgens mij ook weer niet, aangezien door mensen gemaakt is die er wel degelijk verstand van hebben.een andere ploegmaat heeft hem ook bij als het goed is bij dezelfde frima laten maken die ze bovenbuis had gescheurt je ziet er niks meer van.

Er niks meer van zien , wil niet zeggen dat het Heel, Stevig etc. is!!

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 30 sep 2006 14:13

Als ik dit allemaal lees en ook enkele andere topics hier dan is er maar één conclusie mogelijk : koop nooit een tweedehands carbon frame, tenzij je er zelf de historie van kent.  Zo begrijp ik ook niet dat er mensen zijn die tweedehands helmen verkopen, en nog minder dat die ook verkocht geraken !

noppie
Forum-lid

noppie 30 sep 2006 14:56

Zolang de verkopers er maar bij zetten dattie stuk is er toch niks aan de hand. Als een koper dan zo dom is om het kopen dan moettie dat toch lekker zelf weten. Zet de verkoper er niet bij datie stuk is dan is het een oplichter. In de autobranche is dat de normaalste zaak van de wereld.
kiekeboe

janom
Forum-lid

janom 30 sep 2006 15:01

lijkt mij ook!
Misschien dat er weer een te snelle conclusie wordt getrokken?
Maar idd ik zou niet snel tweedehands carbon kopen. Van geen enkel merk.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 sep 2006 15:44

@Noppie, het probleem is alleen dat de meeste wielrenners geen idee hebben wat er wel en vooral niet gerepareerd kan worden. Die paar honderd mensen die bijv hier regelmatig langskomen weten het wel, maar die duizenden andere?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 30 sep 2006 20:55

Ik heb hier ook nog een full-carbon frame liggen met een scheurtje van 2 cm in de schuine buis, net onder de balhoofdbuis. Dat gaat hier enkel de deur uit naar het containerpark toe om te venietigen. Als ik 't zelf niet veilig vind om nog mee te rijden, dan ga ik 't iemand anders die wat stommer is ook niet aansmeren.

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 30 sep 2006 22:00

Quote: Origineel geplaatst door T.Trapper op 30 September 2006
Ik heb hier ook nog een full-carbon frame liggen met een scheurtje van 2 cm in de schuine buis, net onder de balhoofdbuis. Dat gaat hier enkel de deur uit naar het containerpark toe om te venietigen. Als ik 't zelf niet veilig vind om nog mee te rijden, dan ga ik 't iemand anders die wat stommer is ook niet aansmeren.

Wat voor frame is het? je mag hem anders wel bij mij langsbrengen als je hem toch weggooit, als je is in de buurt ben kan dan mooi me kamer opsieren

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 01 okt 2006 13:53

Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 30 September 2006
Wat voor frame is het? je mag hem anders wel bij mij langsbrengen als je hem toch weggooit, als je is in de buurt ben kan dan mooi me kamer opsierenIk denk niet dat hij snel in de buurt zal zijn Kuiper, hij woont in België.. Lijkt mij op zich ook wel leuk om een gebroken frame of velg aan mijn muur te hangen, ik er ook zeker naar zoeken als ik volgende jaar ga verhuizen en mijn kamer wil opsieren. Dus mocht iemand nog iets leuks hebben,
je mag me altijd mailen!

Plaats reactie