12 nov fietsforum ATB rit Alphen
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 31 Oktober 2006
Hebben we het hier in dit topic nu over een meet op de 18e bij de Loonse en Drunense Duinen of over die veldtocht op de 11e? (Daniel kan allebei de data)
excuses, ik heb het over de toertocht in alphen op 12 november a.s.
Hebben we het hier in dit topic nu over een meet op de 18e bij de Loonse en Drunense Duinen of over die veldtocht op de 11e? (Daniel kan allebei de data)
excuses, ik heb het over de toertocht in alphen op 12 november a.s.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is het een idee om de meetingdatum daar ook op te zetten? Of gaan we gewoon 2x fietsen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door luna op 01 November 2006
is mischien wel handiger om het op de 18e in alphen te houden, daar gaan volgens mij meer mensen naanrt toe,ik heb alleen geen fietsforum outfit moet je weer de topic titel aan passen
Je bedoelt de 12e in Alphen neem ik aan?
is mischien wel handiger om het op de 18e in alphen te houden, daar gaan volgens mij meer mensen naanrt toe,ik heb alleen geen fietsforum outfit moet je weer de topic titel aan passen
Je bedoelt de 12e in Alphen neem ik aan?
Even een nieuw lijstje voor een gezamenlijk tochtje in Alphen (NB) op 12 november a.s. (georganiseerde toertocht).
Vertrek om 08.30 bij Café Welkom in de Stationstraat te Alphen.
Deelnemers:
- Il Grasso + vriendin
Vertrek om 08.30 bij Café Welkom in de Stationstraat te Alphen.
Deelnemers:
- Il Grasso + vriendin
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deelnemers:
- Il Grasso + vriendin
- Daniel
- Il Grasso + vriendin
- Daniel
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 05 November 2006
* schop *
Idd, Er zijn toch nog veel meer forummers in de buurt van alphen Zo spotten ik gisteren tijdens de vijf eikencrossen forumer tonnie, Ook coño morales en zombie wonen hier niet ver vandaan.
@ Il grasso, rijd R time/epic ook mee ??
Groeten
* schop *
Idd, Er zijn toch nog veel meer forummers in de buurt van alphen Zo spotten ik gisteren tijdens de vijf eikencrossen forumer tonnie, Ook coño morales en zombie wonen hier niet ver vandaan.
@ Il grasso, rijd R time/epic ook mee ??
Groeten