Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 okt 2006 19:41

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 09 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 09 Oktober 2006

Bedoeling van mijn topic is trouwens niet alleen of voornamelijk mijn uitnodiging goeiedag te komen zeggen (als ik tijd heb, spreek ik graag met jullie op een andere stand af!), maar ook dat alle foto's, verhalen en indrukken van BikeMotion hier kunnen samenkomen. Ik hoop dat jij weer zo'n leuke fotoreeks maakt, mensma?


Dan is er niets aan de hand, maar als je objectief naar je beginpost keek zou je gewoon zeggen dat het spam was.
Ik ben trouwens op zondag de hele dag van de partij en ik zal ook zeker weer een fotoreeks maken! Je zult me wel herkennen aan het lange haar en het WW shirt. Ik zal zeker even langskomen op je stand.

IK had precies hetzelfde! Dacht ook spam, wegwezen Casran. Maar ik kom zaterdag wel even een handjes schudden.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 okt 2006 19:51

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 09 Oktober 2006

IK had precies hetzelfde! Dacht ook spam, wegwezen Casran. Maar ik kom zaterdag wel even een handjes schudden.


Nou, een affiche van Bike Motion, verwijzing naar de volledige exposantenlijst en "Plaats hier al jullie foto's, afspraken en aanraders voor BIKE MOTIN UTRECHT" had toch wel moeten volstaan om aan te tonen dat het me niet om reclame te doen was.
@ Friso: ik hoef ook geen mensen naar onze stand te lokken; geïnteresseerden in onze producten zullen vanzelf wel even blijven hangen. Ik wil wel graag van de gelegenheid gebruik maken enkele frequente forumleden (zoals Colnago/G bv, van wie ik me weinig illusie maak dat hij ooit een van mijn frames koopt; niet zozeer forumleden van 1 post) in persoon te ontmoeten!Goed... ik hoop dat als ik binnenkort zeg "ik koers in Rotterdam; kom maar even langs als je 'r toch bent" ook niet geïnterpreteerd wordt als "kom naar mijn fiets en het merk kijken". Dat was niet de bedoeling.
 
 dan maar! Iemand een lijstje van de top 3 van wat ie wil zien?
Bij mij is dat:1. Peza Trading (LW, Tune)2. M5 Ligfietsen3. Van Nicholas titanium fietsen
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 09 okt 2006 20:24

@ C a s r a n: bedankt voor de complimenten over foto's. Altijd leuk om te horen.
Mijn top 3:
1. Peza trading2. Scott3. Bianchi

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 09 okt 2006 20:32

Mijn top 3:

1. Peza Trading, Lightweight tuuw'lijk
2. vdb parts Kuota en campa. kijken
3. Shimano

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 09 okt 2006 20:54

1. Campagnolo (wherever dat mag staan)

Wil de nieuwe groepjes wel even goed inspecteren en aanraken. Ook even de Neutron Ultra's en Shamal Ultra's bekijken.

2. Scott

Addict. Nuff said

3. Peza

LW generatie II even bekijken, maar vooral omdat ik verder niet direct iets weet wat ik persé wil zien...

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 09 okt 2006 21:01

voor de anderen Fiet heeft ook een tent :) no: 1A89 :P

@ Casran, vergeleken Campa hebben jullie wel een kleine tent, jullie van 4*10 en hun 7*10 scheelt nogal :P
Afbeelding

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 okt 2006 21:49

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 09 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 09 Oktober 2006

IK had precies hetzelfde! Dacht ook spam, wegwezen Casran. Maar ik kom zaterdag wel even een handjes schudden.


@ Friso: ik hoef ook geen mensen naar onze stand te lokken; geïnteresseerden in onze producten zullen vanzelf wel even blijven hangen. Ik wil wel graag van de gelegenheid gebruik maken enkele frequente forumleden (zoals Colnago/G bv, van wie ik me weinig illusie maak dat hij ooit een van mijn frames koopt; niet zozeer forumleden van 1 post)
Koopt? die kans is klein maar als jullie als sponsor op willen treden en voor weinig een frame beschikbaar stellen is daar altijd over te praten! Ik kom samen met mijn manager dusz....
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 okt 2006 21:50

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 09 Oktober 2006

voor de anderen Fiet heeft ook een tent :) no: 1A89 :P @ Casran, vergeleken Campa hebben jullie wel een kleine tent, jullie van 4*10 en hun 7*10 scheelt nogal :P


Dat klopt. Dit komt omdat wij slechts een fractie van onze omzet in Nederland halen: met ons eigen merk Zannata komen wij nauwelijks in Nederland, en we hebben in Nederland maar zo'n 15 Kuota-dealers. Dit in tegenstelling tot meer dan 60 Kuota-dealers in België, en een veelvoud daarvan aan andere klanten. Alles heeft ermee te maken dat we in België dagelijks 3 vertegenwoordigers de baan opsturen; in Nederland niet... kwestie van bedrijfsprioriteit en inspanningen.Daar staat dan tegenover dat wij op Expo-Velo een grotere stand hebben. Campagnolo (hun agent ICC) heeft daar geen eigen stand, en wordt getoond op onze stand!
Omgekeerd zal je andere verdelers zien die in Nederland gehuisvest zijn (bv. Trek, Giant Europe, etc.) en op BikeMotion dan een grotere stand hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
antoni
Forum-lid
Berichten: 510
Lid geworden op: 15 jul 2005 00:10

Gebruikersavatar antoni 09 okt 2006 22:04

Ik ben in ieder geval van de partij, ik verheug me erop om je eindelijk eens de hand te schudden Pieter.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 09 okt 2006 22:08

Hé Casran, kun jij niet vrij kaarten regelen voor forummers?
kiekeboe

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 09 okt 2006 22:13

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 09 Oktober 2006
Hé Casran, kun jij niet vrij kaarten regelen voor forummers?


Denk het niet, een expotant krijgt enkeld pasjes voor hun werknemers/mensen die er staan.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 okt 2006 22:19

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 09 Oktober 2006


Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 09 Oktober 2006

Hé Casran, kun jij niet vrij kaarten regelen voor forummers?

Denk het niet, een expotant krijgt enkeld pasjes voor hun werknemers/mensen die er staan.

Volgens mijn info ontvangen ze ook een aantal kaarten voor relatie's. Tenminste zo ben ik aan mijn kaart gekomen.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie