Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Dubieuze treks

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 17 jan 2007 16:36

Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 17 Januari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door debby op 17 Januari 2007

Hallo.Ik wil hier wel op reageren omdat ik zelf een fiets heb gekocht bij deze winkel.Ik heb eerst gekeken op het internet of het een Trek dealer was en dit was het zeker.Na een aantal telefoontjes heb ik en mijn zwager beiden een fiets met lakschade daar gekocht.De prijs was er naar dat het de moeite loonde om er heen te rijden we zijn goed voorgelicht en ook uitgelegd van de beschadigingen.De fietsen gekocht en wel degelijk met garantie (behalve lak)maar dit vind je terug in de prijs.Kijk als je niet op naar de prijs hoeft te kijken koop je er een bij je dealer op de hoek voor de volle prijs, en is hij niet beschadigt.Groet.Roy

Hallo Debby/Roy,
Bedankt dat je vandaag speciaal lid van dit forum bent geworden om ons dit te melden  Ga waarschijnlijk daar nu ook een fiets kopen
Er zullen ook vast negatievelingen zijn hier die gaan lopen zeggen dat jullie speciaal lid zijn geworden om hier deze zaak een beetje te promoten/spammen en sommige zullen zelfs gaan beweren dat jullie er zelf werken of dat het familie van je is, maar daar moeten jullie je niks van aantrekken hoor
Nog veel leesplezier verder op dit forum, ik ben benieuwd naar jullie volgende postings !

Sterk van de winkel om zelf ook te reageren. Hoor, wederhoor. Nu kan iederen zelf zijn conclusie trekken.
Slotje?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

blaffy10
Forum-lid

blaffy10 17 jan 2007 18:57

Wil hier tenslotte ook nog wel wat over kwijt.
De definitie over lakschade ken ik niet, maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat op sommige frames meer aan de hand was.
Dat je alsnog garantie van een jaar op het frame (buiten de lakschade) krijgt is mooi, maar werd me daar niet verteld.
Wat ik tenslotte niet begrijp is dat ik ,volgens de winkel, zelf iets over de prijs heb gevraagd waardoor de grantie veranderde.
QUOTE Alleen als de vraag wordt gesteld over de prijs is er een mogelijkheid om deze aantepassen echter vervalt dan de garantie zoals bij deze meneer het geval was QUOTE.
Hier snap ik helemaal geen hout van. Hij verkoopt een fiets met wat (lak)schade voor een bepaalde prijs. Ik wilde die prijs betalen, wat zou er dan veranderen?
Als laatste wil ik niet met modder gooien, maar alleen waarschuwen want bij een fiets met lakschade door vervoer verwachtte ik dit niet.
Pace.
Alstublaft.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jan 2007 19:16

Als ik daar een fiets zou kopen doe dan maar zo goedkoop mogelijk. Als hij dan scheurt binnen 2 jaar dan kost het je alleen even moeite omdat je naar de Kantonrechter moet om je gelijk te halen. Verkopen zonder garantie kan namelijk bijna niet met de huidige wetgeving en een frame wat enkel lakschade heeft mag je toch zeker wel verwachten dat dat langer dan 2 jaar mee gaat.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mcf1
Forum-lid

mcf1 17 jan 2007 19:34

humms als de fiets met zulke korting kan worden gegeven dat het redelijkerwijs als niet normaal kan worden beschouwd, kan de rechters ook beslissen dat jij had aan moeten voelen dat er iets niet in de haak zat.

meeuh
Forum-lid

meeuh 17 jan 2007 19:45

misleiding...

cogiro
Forum-lid

cogiro 17 jan 2007 19:56

Gewoon alles even zwart op wit zetten. Weten beide partijen waar ze aan toe zijn.

Wer bremst verliert.

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 17 jan 2007 20:33

gewoon een fiets kopen naargelang je budget.
nooit voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
en wie met vuur speelt moet ook op de blaren zitten.

3 toepasselijke gezegdes voor deze topic denk ik.
RIDLEY the speed weapon

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 17 jan 2007 21:20

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 17 Januari 2007

>>>Dankzij Lance Armstrong, die zeven maal de Tour de France heeft gewonnen met OCLV-carbon frames en voorvorken, is carbon het favoriete materiaal in de fietsenindustrie geworden.

ah , natuurlijk..................

en in welke zin van het woord is dit relevant

gaperslanden
Forum-lid

gaperslanden 17 jan 2007 21:28

Hallo,

Wij willen voor een ieder hier nog wel op reageren.
Inderdaad met modder gooien heeft geen zin doen wij ook niet alleen een duidelijke uitleg is op zijn plaats.
Alleen nodig ik Meneer Blaffy bij deze uit voor een paar vragen bel ons eens.

Voor een ieder geldt het zelfde het zijn fietsen met lakschade die als nieuw worden verkocht dus de volle garantie.
Er zijn ook enkele die zijn gebruikt gelden ook de regels en garantie van een gebruikte fiets, deze worden alleen door ons nieuw opgebouwd.

Deze komen allen via Trek bij ons terecht en Trek verkoopt zeker geen fietsen en frame,s aan niet dealers.

Met Vriendelijke Groet, Roel
Fietsspeciaalzaak Gaperslanden
En een ieder veel fietsplezier in het nieuwe seizoen met welke fiets het mag zijn en waar dan ook gekocht.

adroit
Forum-lid
Contact

adroit 18 jan 2007 08:41

Quoten: Origineel geplaatst door gaperslanden op 17 Januari 2007

Hallo,Wij willen voor een ieder hier nog wel op reageren.Inderdaad met modder gooien heeft geen zin doen wij ook niet alleen een duidelijke uitleg is op zijn plaats.Alleen nodig ik Meneer Blaffy bij deze uit voor een paar vragen bel ons eens.Voor een ieder geldt het zelfde het zijn fietsen met lakschade die als nieuw worden verkocht dus de volle garantie.Er zijn ook enkele die zijn gebruikt gelden ook de regels en garantie van een gebruikte fiets, deze worden alleen door ons nieuw opgebouwd.Deze komen allen via Trek bij ons terecht en Trek verkoopt zeker geen fietsen en frame,s aan niet dealers.Met Vriendelijke Groet, RoelFietsspeciaalzaak GaperslandenEn een ieder veel fietsplezier in het nieuwe seizoen met welke fiets het mag zijn en waar dan ook gekocht.

Dat TREK geen fietsen verkoopt aan niet dealers  is dus niet waar, ik heb er zelf bijgezeten dat ze een partij fietsen aanboden aan een dealer (internet bedrijf zelfs !!) die op dat moment absoluut geen TREK dealer was. (en nu ook nog niet is)

Plaats reactie