Brug achter beweegt iets (lak wordt dof door stress cracks) als het hierbij blijft is het niet onoverkomelijk.
Bij 2 beweegt de ingelijmde lug (onder de carbon sierlaag). Die duidt op onvoldoende stijfheid in de lijmverbinding in combinatie met te harde lak. Wederom een veelvoorkomend probleem (valt vaker op bij donker gekleurde frames). Enkel goed in de gaten houden dat het niet verder gaat.
probleem garantie frame en fietsenmaker
"Zo zie je maar weer, zonder foto's was de man al bijna opgehangen en blijkt het achteraf allemaal "mee te vallen " "
Tja, voor foto 1 zou ik jammer maar het is niet anders zeggen. Maar voor foto twee zou ik bij elk gerennomeerd merk herlakken vragen en nog krijgen ook, dit hoort gewoon niet.
Tja, voor foto 1 zou ik jammer maar het is niet anders zeggen. Maar voor foto twee zou ik bij elk gerennomeerd merk herlakken vragen en nog krijgen ook, dit hoort gewoon niet.
Ik heb zo'n streep ook op een Trek 5500 frame gehad, je kon er niks van voelen. Daarom dacht ik ook dat het onder de lak zat en een oneffenheid was ofzo. Eigenlijk niet bij stil gestaan dat het te repareren was. Was, want de fiets is total loss, door aanrijding. En inmiddels vervangen door een 5.9SL andromeda...