Waar studeren?
-
- Forum-lid
In de spil van het land is alles makkelijk verkrijgbaar! Grolsch, Hertog Jan, Amsterdamse pis, Brand, Dommelsch, Bavaria, Jupiler, alles. En wij Utrechters hebben zelfs "Dom Blondje", dus waarom niet he?
mooi toch he, hoe een discussie over waar te studeren uitmondt in een discussie over het beste biertje, (waar natuurlijk helemaal geen discussie over hoeft te ontstaan), want het lekkerste biertje is bavaria (bafje voor insiders)
Vandaag is morgen alweer gisteren
Quoten: Origineel geplaatst door 53x11 op 28 Februari 2007
In je studententijd ga je roeien natuurlijk! En dat kan het beste in Amsterdam
Fietsen kan altijd nog
Nee, dan ga je wielrennen! Als je dan al gaat roeien toch zeker wel bij Skoll!@Havana: Je mist de belangrijkste! SKITS!! www.skits.nl -> www.skits.nl/sporten/wielrennen Als je meer info wilt, mail me maar: Baz@skits.nl (toegegeven; er zijn betere plekken dan Amsterdam e.o. om te wielrennen)
In je studententijd ga je roeien natuurlijk! En dat kan het beste in Amsterdam

Nee, dan ga je wielrennen! Als je dan al gaat roeien toch zeker wel bij Skoll!@Havana: Je mist de belangrijkste! SKITS!! www.skits.nl -> www.skits.nl/sporten/wielrennen Als je meer info wilt, mail me maar: Baz@skits.nl (toegegeven; er zijn betere plekken dan Amsterdam e.o. om te wielrennen)
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 04 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door 53x11 op 28 Februari 2007 In je studententijd ga je roeien natuurlijk! En dat kan het beste in Amsterdam
Fietsen kan altijd nog Nee, dan ga je wielrennen! Als je dan al gaat roeien toch zeker wel bij Skoll!
@Havana: Je mist de belangrijkste! SKITS!! www.skits.nl -> www.skits.nl/sporten/wielrennen
Als je meer info wilt, mail me maar: Baz@skits.nl
(toegegeven; er zijn betere plekken dan Amsterdam e.o. om te wielrennen)
Ik voel een fietsforum roeitocht aankomen...
Quoten: Origineel geplaatst door 53x11 op 28 Februari 2007 In je studententijd ga je roeien natuurlijk! En dat kan het beste in Amsterdam

Fietsen kan altijd nog Nee, dan ga je wielrennen! Als je dan al gaat roeien toch zeker wel bij Skoll!
@Havana: Je mist de belangrijkste! SKITS!! www.skits.nl -> www.skits.nl/sporten/wielrennen
Als je meer info wilt, mail me maar: Baz@skits.nl
(toegegeven; er zijn betere plekken dan Amsterdam e.o. om te wielrennen)
- robbebopper
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 01 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 01 Maart 2007
Ik heb filosofie gestudeerd in Tilburg. En inderdaad, dat is een vrij saaie stad. De faculteit in Tilburg is erg klein. Zo om en nabij de 150 studenten. Het grote voordeel daarvan is dat je een zeer persoonlijk contact kunt hebben met de docenten daar. Fietsen is daar net als overal mogelijk, maar naar mijn mening niet ideaal. Tegenwoordig fiets ik nog geregeld naar Tilburg. Ikzelf woon in Helmond, en mijn broer in Tilburg. Dit is met de fiets wel erg leuk. Je kunt namelijk helemaal langs het Wilhelminakanaal rijden. Alleen fietspad!
Fiets je dan ook bij buitenlust of heb je daar gefietst, ik kom namelijk uit Asten, ligt er vrij dicht in de buurt..
Nee, ik fiets niet bij Buitenlust, al heb ik wel een half jaar "illegaal" meegetraind. Ik fiets zelden wedstrijden, en dan zien ze je bij Buitenlust liever gaan dan komen. En bij de eliterenners van die club, waar ik dat half jaar mee trainde, daar was ik toch al "het oudje", met mijn 36 jaar.
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 01 Maart 2007
Ik heb filosofie gestudeerd in Tilburg. En inderdaad, dat is een vrij saaie stad. De faculteit in Tilburg is erg klein. Zo om en nabij de 150 studenten. Het grote voordeel daarvan is dat je een zeer persoonlijk contact kunt hebben met de docenten daar. Fietsen is daar net als overal mogelijk, maar naar mijn mening niet ideaal. Tegenwoordig fiets ik nog geregeld naar Tilburg. Ikzelf woon in Helmond, en mijn broer in Tilburg. Dit is met de fiets wel erg leuk. Je kunt namelijk helemaal langs het Wilhelminakanaal rijden. Alleen fietspad!
Fiets je dan ook bij buitenlust of heb je daar gefietst, ik kom namelijk uit Asten, ligt er vrij dicht in de buurt..
Nee, ik fiets niet bij Buitenlust, al heb ik wel een half jaar "illegaal" meegetraind. Ik fiets zelden wedstrijden, en dan zien ze je bij Buitenlust liever gaan dan komen. En bij de eliterenners van die club, waar ik dat half jaar mee trainde, daar was ik toch al "het oudje", met mijn 36 jaar.
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 04 Maart 2007
Heb alleen begin van dit seizoen met de HIC van Skoll meegedaan, verder niks roeien.
Heb alleen begin van dit seizoen met de HIC van Skoll meegedaan, verder niks roeien.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Alleen nog een studie uitzoeken en je hebt in ieder geval een leuke stad gevonden, goed bier en een actieve studenten fietsvereniging met goede faciliteiten:
Advanced Technology (Brede bachelor Techniek)
BedrijfsInformatieTechnologie
Bedrijfskunde
Bestuurskunde
Biomedische Technologie
Chemische Technologie
Civiele Techniek & Management
Educational Design, Management & Media
Elektrotechniek
Gezondheidswetenschappen
Industrieel ontwerpen
Technische Informatica
Psychologie
Telematica
Technische Bedrijfskunde
Technische Geneeskunde
Technische Natuurkunde
Toegepaste Communicatiewetenschap
Toegepaste Wiskunde
Werktuigbouwkunde
Wijsbegeerte van Wetenschap Technologie en Samenleving
Wetenschap, Technologie en Maatschappij-onderwijs (service onderwijs)
Advanced Technology (Brede bachelor Techniek)
BedrijfsInformatieTechnologie
Bedrijfskunde
Bestuurskunde
Biomedische Technologie
Chemische Technologie
Civiele Techniek & Management
Educational Design, Management & Media
Elektrotechniek
Gezondheidswetenschappen
Industrieel ontwerpen
Technische Informatica
Psychologie
Telematica
Technische Bedrijfskunde
Technische Geneeskunde
Technische Natuurkunde
Toegepaste Communicatiewetenschap
Toegepaste Wiskunde
Werktuigbouwkunde
Wijsbegeerte van Wetenschap Technologie en Samenleving
Wetenschap, Technologie en Maatschappij-onderwijs (service onderwijs)
Quote: Origineel geplaatst door Dinah op 03 Maart 2007
hoi! ja ik heb al wel een paar leuke routes gevonden. Maar een vreemde plek, kaartlezen en ik gaan niet zo goed samen Anyway, weet jij nog een paar leuke routes?
Loads! Mail maar even (lecturerinrecentrunes@hotmail.com) wat voor routes je zoekt (lengte, soort wegen, richting) dan zal ik eens kijken wat er leuk is!
Erik
hoi! ja ik heb al wel een paar leuke routes gevonden. Maar een vreemde plek, kaartlezen en ik gaan niet zo goed samen Anyway, weet jij nog een paar leuke routes?
Loads! Mail maar even (lecturerinrecentrunes@hotmail.com) wat voor routes je zoekt (lengte, soort wegen, richting) dan zal ik eens kijken wat er leuk is!
Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Als je echt slim bent ga je studeren in Leuven (België). Heuvelachtig, zeer goede (oude)(en mooi) (en midden in de stad gelegen) Universiteit, Vlaamse keuken, studentenleven van jewelste, en dat taaltje is zo zacht....
VanNicholasEuros105