Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

reputatie onlinebikestore

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 18 sep 2008 23:26

http://www.bikesnparts.nl

Bij deze online shop heb ik alleen maar hele goede ervaringen! Kundige en aardige vent die ook meedenkt!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 18 sep 2008 23:56

GastheerG schreef:Ik krijg net - maar 15 dagen nadat het geld van m´n rekening is - een mailtje dat het pakje zoek is :-(
Ze gaan een nieuw sturen?

Dat kan gebeuren, maar je krijgt wel een nieuw pakje opgestuurd? Omdat je een vraagteken plaatst hebben ze daar geen antwoord op gegeven?
"Try not. Do or do not......there is no try"

fiets381
Forum-lid

fiets381 28 dec 2008 20:39

Bestaat onlinebikestore eigenlijk nog?
ik lees er erg veel slechte dingen over op internet en de website doet het niet meer?

iemand meer informatie??

pinaman
Forum-lid

pinaman 28 dec 2008 21:58

Vasco (de eigenaar) is in principe een prima vent. Heel schappelijk en behulpzaam. Alleen snel is die niet. Je moet hem echt meerdere malen vragen om iets te doen. Da's geen goede reclame natuurlijk.

Ik kom ook niet meer op zijn site. Zal de nota van de provider wel kwijt geraakt zijn.

fiets381
Forum-lid

fiets381 28 dec 2008 22:42

http://www.checkwebwinkel.nl/Webwinkels ... re.nl.html

als ik dit allemaal lees zal hij wel meer kwijt geraakt zijn.

pinaman
Forum-lid

pinaman 28 dec 2008 23:02

fiets381 schreef:http://www.checkwebwinkel.nl/Webwinkels ... re.nl.html

als ik dit allemaal lees zal hij wel meer kwijt geraakt zijn.

In ieder geval de juiste weg.

Dit is wel even schrikken. Deze zomer nog bij Vasco geweest en was zoals gezegd zeer behulpzaam.

smithje
Forum-lid

smithje 29 dec 2008 14:07

Tja, als je er zeker van wil zijn dat je je waar ook daadwerkelijk krijgt toch maar gewoon naar je LBS gaan. Zelf haal ik ook 90% van mijn spullen van het internet, en op een enkele uitzondering na is alles altijd netjes geleverd. You win some, you lose some, en uiteindelijk scheelt het je op een complete fiets vaak makkelijk duizenden euro's.

Zit nu bijvoorbeeld al bijna een maand te wachten op een stuurpen die ik bij bikestore.be heb besteld. Daar zijn ze ook niet zo snel met het beantwoorden van mails, en de telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Het is jammer dat sommige ondernemers vinden dat service niet iets is dat bij een internetstore hoort...
Project: TCR 2009 > sub 5.5

fiets381
Forum-lid

fiets381 29 dec 2008 15:30

Er zijn genoeg voorbeelden van internet stores waar wel service geleverd wordt. Maar daar betaal je dan net even iets meer dan bij de dump shops. Maar dat een internet winkel voor diverse langere levertijden heeft lijkt me normaal. Je kunt niet alle producten op voorraad hebben. Dat is niet te betalen.

maar punt blijft dat service / prijs verhouding altijd goed moet zijn.

perik
Forum-lid

perik 29 dec 2008 15:40

Smithje schreef:Tja, als je er zeker van wil zijn dat je je waar ook daadwerkelijk krijgt toch maar gewoon naar je LBS gaan.

In mijn ervaring zijn sommige fietsenmakers pas echt laks met het leveren van bestelde spullen. Zo heb ik ooit een nieuwe achterpat besteld bij de LBS. Deze zou er binnen een week zijn; na 1,5 maand aan het lijntje gehouden te zijn heb ik er maar een op internet besteld. Van de LBS heb ik er niks meer over gehoord. Zo zijn er wel meer verhalen.
Ik heb meer vertrouwen in een aantal webshops dan in de LBS. Alleen jammer dat onlinebikestore.nl een oplichter is.

Plaats reactie