http://www.bikesnparts.nl
Bij deze online shop heb ik alleen maar hele goede ervaringen! Kundige en aardige vent die ook meedenkt!
reputatie onlinebikestore
GastheerG schreef:Ik krijg net - maar 15 dagen nadat het geld van m´n rekening is - een mailtje dat het pakje zoek is
Ze gaan een nieuw sturen?
Dat kan gebeuren, maar je krijgt wel een nieuw pakje opgestuurd? Omdat je een vraagteken plaatst hebben ze daar geen antwoord op gegeven?
"Try not. Do or do not......there is no try"
Vasco (de eigenaar) is in principe een prima vent. Heel schappelijk en behulpzaam. Alleen snel is die niet. Je moet hem echt meerdere malen vragen om iets te doen. Da's geen goede reclame natuurlijk.
Ik kom ook niet meer op zijn site. Zal de nota van de provider wel kwijt geraakt zijn.
Ik kom ook niet meer op zijn site. Zal de nota van de provider wel kwijt geraakt zijn.
http://www.checkwebwinkel.nl/Webwinkels ... re.nl.html
als ik dit allemaal lees zal hij wel meer kwijt geraakt zijn.
als ik dit allemaal lees zal hij wel meer kwijt geraakt zijn.
fiets381 schreef:http://www.checkwebwinkel.nl/Webwinkels ... re.nl.html
als ik dit allemaal lees zal hij wel meer kwijt geraakt zijn.
In ieder geval de juiste weg.
Dit is wel even schrikken. Deze zomer nog bij Vasco geweest en was zoals gezegd zeer behulpzaam.
Tja, als je er zeker van wil zijn dat je je waar ook daadwerkelijk krijgt toch maar gewoon naar je LBS gaan. Zelf haal ik ook 90% van mijn spullen van het internet, en op een enkele uitzondering na is alles altijd netjes geleverd. You win some, you lose some, en uiteindelijk scheelt het je op een complete fiets vaak makkelijk duizenden euro's.
Zit nu bijvoorbeeld al bijna een maand te wachten op een stuurpen die ik bij bikestore.be heb besteld. Daar zijn ze ook niet zo snel met het beantwoorden van mails, en de telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Het is jammer dat sommige ondernemers vinden dat service niet iets is dat bij een internetstore hoort...
Zit nu bijvoorbeeld al bijna een maand te wachten op een stuurpen die ik bij bikestore.be heb besteld. Daar zijn ze ook niet zo snel met het beantwoorden van mails, en de telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Het is jammer dat sommige ondernemers vinden dat service niet iets is dat bij een internetstore hoort...
Project: TCR 2009 > sub 5.5
Er zijn genoeg voorbeelden van internet stores waar wel service geleverd wordt. Maar daar betaal je dan net even iets meer dan bij de dump shops. Maar dat een internet winkel voor diverse langere levertijden heeft lijkt me normaal. Je kunt niet alle producten op voorraad hebben. Dat is niet te betalen.
maar punt blijft dat service / prijs verhouding altijd goed moet zijn.
maar punt blijft dat service / prijs verhouding altijd goed moet zijn.
Smithje schreef:Tja, als je er zeker van wil zijn dat je je waar ook daadwerkelijk krijgt toch maar gewoon naar je LBS gaan.
In mijn ervaring zijn sommige fietsenmakers pas echt laks met het leveren van bestelde spullen. Zo heb ik ooit een nieuwe achterpat besteld bij de LBS. Deze zou er binnen een week zijn; na 1,5 maand aan het lijntje gehouden te zijn heb ik er maar een op internet besteld. Van de LBS heb ik er niks meer over gehoord. Zo zijn er wel meer verhalen.
Ik heb meer vertrouwen in een aantal webshops dan in de LBS. Alleen jammer dat onlinebikestore.nl een oplichter is.