Fiets maat(jes) omg. Groningen
-
specliffeddes
- Forum-lid
In het andere draadje al mijn belangstelling laten blijken, maar ook hier: ik doe graag eens mee. Helaas ben ik deze week niet in Groningen. Het weekeinde of volgende week ben ik er eens bij! Ik fiets net als Steffen vaak 2 uurtjes in de avond (60-65km) en in het weekeinde wat langer (100km+). Gemiddeldes variëren sterk van 28 tot 32 km/u. Probeer toch elke week minimaal 3 rondjes te maken, is soms meer, meestal minder. Echt D1, D2 of D3 teken ik niet uit. In praktijk zal het vaak op D2 uitkomen.
Is het een idee om op een vast punt, vaste tijd, vaste dag gewoon iets te prikken? Bijv. op woensdag (jullie zullen as. dan al gaan) 7 uur, ingang Stadspark? Ik heb ook nog twee fietsmaten die graag meedoen.
Is het een idee om op een vast punt, vaste tijd, vaste dag gewoon iets te prikken? Bijv. op woensdag (jullie zullen as. dan al gaan) 7 uur, ingang Stadspark? Ik heb ook nog twee fietsmaten die graag meedoen.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
7 uur is een moeie tijd inderdaad. Ik heb gister nog een D1 training gedaan van ongeveer 2 uur. Ben toen op het einde nog langs mijn ouders in Bedum gegaan. Toen ging het regenen en heeft mijn vader mij met de fiets achter in de auto weer naar Groningen gebracht, scheelt weer een poetsbeurd. That's the spirit 
lijkt me een prima plan. ik zal er woensdag staan (bij het ijskraampje dus!). we gaan gewoon lekker 2 uurtjes knallen. weer of onweer;)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
specliffeddes
- Forum-lid
Dat is nou voortvarend! Ik ben er zelf dus helaas as. woensdag niet, maar als we nu de afspraak ook voor volgende week/weken laten staan, ben ik er volgende week bij.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
lijkt me een prima plan heren! woensdag 's avonds it is, neem zo veel mogelijk zielen mee! maar wel knallen natuurlijk...
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
Ik ben erbij! Jullie kunnen mij herkennen aan die racefiets waar ik op zit
Hey,
De weersverwachting lijkt niet zo best voor morgenavond.
Groeten,
De weersverwachting lijkt niet zo best voor morgenavond.
Groeten,
het regent als een gek....
haha heerlijk toch? ik stap net van de fiets. lekekr hollands weer, als jeje goed blijft bewegen mag er geen probleem zijn. goed intensieve korte tocht kan best. maar zeg maar of je morgen nog gaat fietsen joh!
Nou ik fiets niet graag in de stromende regen. Maar als het gewoon droog is ga ik wel fietsen.
Ik ben er om 19:00!!!!
Zie jullie straks!
Zie jullie straks!